Internetový obchod parfums.cz změnil svůj název na notino.cz

Od září 2016 změnil internetový obchod parfums.cz své jméno na Notino.cz především z důvodu sjednocení názvu na všech čtrnácti trzích, kde firma působí. Česká republika je po Slovensku další zemí, která na nový název přechází.

Parfums logo

Tento internetový obchod rozšiřuje svoji nabídku parfémů a kosmetiky a dnes si v České republice mohou zákazníci vybrat z více než 45 000 produktů.

Změna nastala u názvu, loga, webové adresy, emailu a také u nového čísla zákaznické linky (530 514 014).

Na portále notino.cz mohou zákazníci uplatnit všechny kupony, slevy a poukázky z parfums.cz.

Je to primárně zjednodušení pro naše zákazníky a zároveň i pro nás. Je jednodušší budovat při globální působnosti jednu značku než desítky různých. Navíc v dnešní době lidé hodně cestují a budou tak vidět svou oblíbenou značku po celém světě,“ vysvětluje hlavní důvody změny názvu Radek Ondrášík, marketingový ředitel ve společnosti parfums.cz, nově notino.cz. „Navíc rozhodně už nejsme jen parfumérie, kterou původní název evokoval. Nabídku jsme rozšířili na všechny výrobky, které nějak souvisí s péčí o tělo. Dohromady už naše portfolio čítá 45 000 druhů produktů,“ říká.

Název notino nemá žádný skrytý význam. Je to slovo co „nic neznamená“ a to je právě to, co chceme. Aby si to slovo jako takové člověk s ničím nespojil. Protože nyní je na nás, abychom z toho slova udělali značku a vytvořili tu esenci, kterou si lidé představí, když název uvidí či vysloví. Příběh tohoto názvu začneme tedy vytvářet právě my sami. Nemáme obavy, že by přejmenování mohlo mít negativní dopad. Z průzkumů vidíme, že zákazníci s touto změnou nemají žádný problém,“ dodává  Ondrášík.

Notino ve světě:

notino-ve-svete

 

 

 

Zdroj: notino.cz, mano.cz

Foto: notino.cz, firmy.cz