Ocenění TOP In-store realizace měsíce února 2017 získala kampaň PD Storck Valentýn

5084 zobrazení

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc únor 2017 se vítězem stala realizace PD Storck Valentýn s čokoládou Merci.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 9 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítězem únorových realizací se stala s těsným náskokem kampaň PD Storck Valentýn, která využila POS prvek paletový design. Tato vítězná kampaň probíhala v řetězci Tesco v období 8.2.-14.2.2017. Zadavatelem realizace byla společnost Storck Česká republika, s. r. o. a realizátorem POS Media Czech Republic, s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,37 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela 7,0 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala 7,1 bodů. Největší bodové ohodnocení obdržela kampaň v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala 8,00 bodů.

Únorové realizace hodnotilo opět šest porotců, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory, Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.

 

Hodnocení vítězné realizace

Hezká, čistá komunikace reflektující to, co spotřebitele opravdu zajímá a kdy ho to zajímá. V tomto případě je snad pouze škoda, že Storck nezainvestoval do větších reklamních ploch,“ zhodnotil vítěznou realizaci Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

Jitka Vysekalová z České marketingové společnosti k této vítězné realizaci uvedla, že se jedná o příjemnou realizaci, navazující na komunikační strategii značky. „Odpovídající spojení s Valentýnem dává předpoklady k upoutání pozornosti i zájmu o produkt.

 

Hodnocení všech únorových realizací

„Za nejzdařilejší považuji realizace Merci a Veselé krávy, které výrazně a odpovídajícím způsobem komunikují značky, upoutávají pozornost a vzbuzují zájem o produkt,“ hodnotí Jitka Vysekalová.

Je vidět, že se v únoru urodilo dost zajímavých realizací. Pro mě je to hlavně Coca Cola s brandingem uličky, ale i Lactalis se svítícím regálem a tradičně nezklamala ani instalace Orionu,“ uvedl v hodnocení únorových realizací Petr Frey.

Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR ocenila také další nominované realizace: „V únoru na mě nejvíce zapůsobily kampaně Coca Cola One Brand, Sensodyne Advanced Clean a Lactalis Kunín rámečky, a to jak volbou nosičů, tak příjemným grafickým zpracováním, které podtrhovalo vystavení produktů.“

Po dlouhé době se jedná o první měsíc, kdy mezi hodnocenými kampaněmi není jediná, která by mě více oslovila či nadchla,“ hodnotí zklamaně únorové kampaně Alexandr Stojčev. „Některé kampaně se bohužel dají hodnotit jako velmi podprůměrné což je rozhodně škoda. Předchozí měsíce potvrzují, že In-store rozhodně v Čechách (a na Moravě) umíme. Takže doufám, že si jen zadavatelé vybírali oddechový čas a jaro nás ohromí záplavou kreativy a nápadů.“

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

 

 O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display a společnost Shopper Marketing Prague.

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz