Ocenění TOP In-store realizace měsíce dubna 2017 získala kampaň Color Expert

3942 zobrazení

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc duben 2017 se vítězem stala realizace Color Expert.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 9 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítězem dubnových realizací se stala jen s malým náskokem kampaň Color Expert, která využila několik POS prvků – shelfstopper, wobbler a Mega podlahovou grafiku. Tato vítězná kampaň probíhala v řetězci Ahold v období 7.4.-3.5.2017. Zadavatelem realizace byla společnost Henkel ČR spol. s.r.o. a realizátorem POS Media Czech Republic, s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,1 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela 8,0 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala 7,7 bodů. Největší bodové ohodnocení obdržela kampaň v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala 8,70 bodů.

Dubnové realizace hodnotilo opět šest porotců, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory, Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.

 

Hodnocení vítězné realizace

„Žádné překvapivé sdělení ale graficky naprosto skvěle zvládnuto. Líbí se mi, že si zadavatel/agentura dali tu práci a hráli si s tím, jak správně zobrazit produkt tak, aby vypadal 3D. Výsledek vypadá luxusně,“ zhodnotil vítěznou realizaci Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

Hodnocení všech březnových realizací

Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR k hodnocení nominovaných realizací uvedla: „Na kampaních realizovaných v měsíci dubnu je vidět jejich celkově vysoká úroveň a kvalitní provedení. V rámci své kategorie si každá (téměř rutinně) vytvořila svůj prostor, takže je těžké vybrat jednu, která by výrazně vynikala nad ostatními. Nejvíce mě oslovila kampaň Coca Cola – klasika a Silan díky zajímavému zpracování shelf stopperů.

Potěšilo mě, že v tomto měsíci jsem nezaznamenal žádnou realizaci, která by byla vysloveně špatně – že by zadavatelé četli hodnocení na portálu Místoprodeje.cz a brali si z něj ponaučení? 🙂,“ zauvažoval nad dubnovými kampaněmi Alexandr Stojčev. „Nejvíc mě potěšila designově naprosto dokonalá podlahovka pro Color Expert. Navíc i ostatní materiály v rámci této kampaně mají nadstandardní provedení. Klientovi i agentuře gratuluji k dobré práci a těším se na další.“

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

 

 O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display a společnost Shopper Marketing Prague.

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz