
Společnost MOL Česká republika spustila od 10. září novou kampaň na podporu svého občerstvovacího konceptu Fresh Corner. Ambasadorem značky pro podzimní kampaň se stala zpěvačka a herečka Marta Jandová. S kampaní, kterou vytvořila maďarská kreativní agentura Greenroom, přichází MOL měsíc po otevření prvního Fresh Corneru mimo čerpací stanice. Při lokální exekucí MOL spolupracoval s kreativní agenturou Mark BBDO.
Kampaň se objeví ve formátu TV spotu, online a tištěné reklamy, rozhlasového spotu i outdoorových nosičů. MOL podpoří publicitu Fresh Corneru i printovými advertoriály. Aktivity v rámci kampaně poběží v médiích do konce října.
Kampaň probíhá v Maďarsku, na Slovensku, v Rumunsku a v Česku, přičemž každá země ve spotech využívá lokální influencery.
„Marta Jandová, jež se stala ambasadorkou Fresh Corneru pro Česko, byla ke spolupráci oslovena pro svůj životní styl – jako zkušená řidička a zpěvačka strávila spoustu času na cestách po turné a na čerpacích stanicích je proto jako doma. Stejně jako my klade důraz na kvalitu a chuť kávy a občerstvení,“ uvádí Tomáš Lux, retail manager MOL Česká republika.
Občerstvovací koncept Fresh Corner buduje MOL na svých stanicích již od roku 2015. V současnosti provozuje Fresh Corner na 136 stanicích z celkového počtu 306 stanic. Letos v srpnu MOL otevřel první Fresh Corner mimo čerpací stanice ve formě kiosku v pražském obchodním centru Arkády Pankrác. Nabídka Fresh Corneru je založena na chutné kávě připravené z výběrových kávových zrn, sendvičů, hot dogu, panini, sladkého i slaného pečiva a širokém sortimentu teplých jídel.
Zdroj a foto: MOL Česká republika