Nová věrnostní kampaň obchodů Albert dětem přináší Šplíchoně

Obchody Albert přicházejí s novou věrností kampaní pro zákazníky. Ocení ji především děti a fanoušci nového filmu Já, padouch 3. Zákazníci získají za každých 200 korun nákupu body, které mohou vyměnit za tematické pohárky a hračky v podobě Šplíchoňů. Sběratelská kampaň potrvá od 28. června do 1. srpna 2017. 

Na konci června vstupuje do kin pokračování úspěšné série Já, padouch. V ní se opět představí žlutí neposedové, kteří díky nové kampani obchodního řetězce Albert vtrhnou i do českých domácností. Obchody Albert totiž pro své zákazníky připravily novou sběratelskou kampaň, v níž mohou získat exkluzivní hračky s motivem roztomilých postaviček.

Se začínajícími prázdninami jsme pro zákazníky přichystali hravou kampaň, která udělá radost především dětem. Šplíchoni jsou skvělá letní zábava, která zpestří horké letní dny doma i na dovolené,“ říká Barbora Vanko, tisková mluvčí obchodního řetězce Albert.

Za každých 200 korun nákupu v supermarketech a hypermarketech Albert získají zákazníci jeden bod. Za tři body si mohou ulovit jednoho z deseti různých Šplíchoňů. Za dvanáct bodů, k nimž stačí doplatit 29,90 korun, na zákazníky čekají originální superpohárky s postavičkami Šplíchoňů uvnitř. K mání je šest různých motivů kelímků do sbírky. Šplíchoně bude možné sbírat také do unikátního alba s 3D efektem na přední straně. Sběratelská knížka je zároveň skvělou letní zábavou. Album totiž ukrývá šest různých terčů, na nichž se objeví skóre po zásahu vodou. Když voda uschne, skóre zase zmizí. Nejde tak jen o sběratelskou sérii, ale i o originální letní hru pro děti, se kterou je čeká spoustu legrace.

Sběratelská kampaň „Šplíchoni řádí v Albertu“ potrvá v supermarketech a hypermarketech Albert od 28. června do 1. srpna 2017. Více informací naleznou zájemci na webové stránce kampaně.

 

Zdroj a foto: Ahold

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010