MORIS design opět bodoval v soutěži POPAI Awards v ČR- získal 4 vítězné ceny
Ve čtvrtek proběhlo vyhlášení vítězů POPAI Awards pro rok 2021, kde soutěží přední české firmy v oblasti POP a retail komunikace. Tento ročník byl opět netradiční, díky nařízeným opatřením. V MORIS designu zavládlo obrovské nadšení, tento ročník byl pro ně úspěšný – posbírali 4 vítězné ceny v různých kategoriích, a které to byly, shrnuje obchodní ředitel Adam Klofáč. A k tomu je čeká ještě soutěž v Paříži – POPAI Awards Paris tento týden.
–
Speciální ocenění v kategorii VYNIKAJÍCÍ REALIZACE za projekt SAUNOVÝ SVĚT SAUNIA
+ vítěz v kategorii služby
Úspěšný stavební projekt, který jsme dokončili pro největší síť saunových světů SAUNIA v ČR, je otevřen v OC CENTRAL Kladno. Elegantní dřevěný nápis SAUNIA, který Vás vítá, hned v úvodu ujišťuje, že vstupujete do výjimečně zdravého prostoru, kde se Vaše tělo opravdu zrelaxuje. Na tak rozsáhlé přípravě a realizaci se podílel celý náš tým od MORIS design až po naší stavební divizi MORIS construction. Saunový svět jsme tak mohli vybudovat od kompletní stavební úpravy až po výrobu interiéru.
–
Speciální ocenění v kategorii VYNIKAJÍCÍ REALIZACE za projekt KONCEPT OBCHODU MALVÍK
Obchod, který je nejdůležitějším bodem před narozením dítěte. Důraz je kladen na grafické znázornění postavy čápa a nebe. Jasná symbolika narození dítěte a tím i spojení potřebných věcí pro blížící se termín porodu. Naším cílem bylo vytvořit místo, kde pořídíte vždy vše, co potřebujete k plánovanému začlenění nového člena rodiny. Emocionální potřeba být natěšen a zároveň být velmi klidný a připravený na první okamžik, to vše spojuje postavička čápa a vyobrazení modrého nebe. 3D dřevěné vznášející se prvky jako čápi, mráčky a světélka umocňují pocit, že jste opravdu na správném místě. V obchodě i díky tomu dochází ke spojení dvou světů – tomu na nebi a na zemi.
–
Speciální ocenění v kategorii VYNIKAJÍCÍ REALIZACE za projekt KIOSEK (SHOP IN SHOP) VODAFONE
Byl navržen z flexibilních modulů, které kromě různých velikostních variant umožňují opakovanou montáž i demontáž a počítají s náročnými přenosy v rámci stěhování. Jednoduchý a čistý design nechá vyniknout brandingu, který je směrován kolmo na zákaznický tok a díky své barevné skladbě se stává snadno a intuitivně rozpoznatelným i ze vzdálených zón nákupních pasáží. Jednoduché a čisté linie, jsou doplněné o prostor určený pro prezentaci produktů, který je příjemně nasvícen.
Zdroj a foto: MORIS design