MORIS design opět bodoval v soutěži POPAI Awards v ČR- získal 4 vítězné ceny

Ve čtvrtek proběhlo vyhlášení vítězů POPAI Awards pro rok 2021, kde soutěží přední české firmy v oblasti POP a retail komunikace. Tento ročník byl opět netradiční, díky nařízeným opatřením. V MORIS designu zavládlo obrovské nadšení, tento ročník byl pro ně úspěšný – posbírali 4 vítězné ceny v různých kategoriích, a které to byly, shrnuje obchodní ředitel Adam Klofáč. A k tomu je čeká ještě soutěž v Paříži – POPAI Awards Paris tento týden.

Speciální ocenění v kategorii VYNIKAJÍCÍ REALIZACE za projekt SAUNOVÝ SVĚT SAUNIA

+ vítěz v kategorii služby

Úspěšný stavební projekt, který jsme dokončili pro největší síť saunových světů SAUNIA v ČR, je otevřen v OC CENTRAL Kladno. Elegantní dřevěný nápis SAUNIA, který Vás vítá, hned v úvodu ujišťuje, že vstupujete do výjimečně zdravého prostoru, kde se Vaše tělo opravdu zrelaxuje. Na tak rozsáhlé přípravě a realizaci se podílel celý náš tým od MORIS design až po naší stavební divizi MORIS construction. Saunový svět jsme tak mohli vybudovat od kompletní stavební úpravy až po výrobu interiéru.

Speciální ocenění v kategorii VYNIKAJÍCÍ REALIZACE za projekt KONCEPT OBCHODU MALVÍK

Obchod, který je nejdůležitějším bodem před narozením dítěte. Důraz je kladen na grafické znázornění postavy čápa a nebe. Jasná symbolika narození dítěte a tím i spojení potřebných věcí pro blížící se termín porodu. Naším cílem bylo vytvořit místo, kde pořídíte vždy vše, co potřebujete k plánovanému začlenění nového člena rodiny. Emocionální potřeba být natěšen a zároveň být velmi klidný a připravený na první okamžik, to vše spojuje postavička čápa a vyobrazení modrého nebe. 3D dřevěné vznášející se prvky jako čápi, mráčky a světélka umocňují pocit, že jste opravdu na správném místě. V obchodě i díky tomu dochází ke spojení dvou světů – tomu na nebi a na zemi.

Speciální ocenění v kategorii VYNIKAJÍCÍ REALIZACE za projekt KIOSEK (SHOP IN SHOP) VODAFONE

Byl navržen z flexibilních modulů, které kromě různých velikostních variant umožňují opakovanou montáž i demontáž a počítají s náročnými přenosy v rámci stěhování. Jednoduchý a čistý design nechá vyniknout brandingu, který je směrován kolmo na zákaznický tok a díky své barevné skladbě se stává snadno a intuitivně rozpoznatelným i ze vzdálených zón nákupních pasáží. Jednoduché a čisté linie, jsou doplněné o prostor určený pro prezentaci produktů, který je příjemně nasvícen.

Zdroj a foto: MORIS design

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010