MOL otevře 200. Fresh Corner a koncept na podzim opět podpoří kampaní

Společnost MOL Česká republika spouští novou kampaň na podporu svého občerstvovacího konceptu Fresh Corner s důrazem na klíčový artikl – kávu. Maximální prožitek z lahodné kávy připravené z pečlivě vybraných a čerstvě namletých zrn, které se měsíčně prodá až 1,2 milionu, nabídne MOL již brzy na dvoustech místech v Česku. Kampaň začíná 1. října 2019 a potrvá po dobu šesti týdnů.

S kampaní se setkáte napříč těmito mediálními formáty: rádio, online (video, bannery, sociální sítě), OOH (billboardy, bigboardy, CLV, RLB) a print. U vstupů do Fresh Cornerů budou umístěny POS materiály. Pro členy zákaznického programu MOL Fresh Corner je po dobu trvání kampaně připravena speciální nabídka ‒ káva velikosti M + croissant s máslem nebo sýrový šnek zdarma.

Na přípravě kampaně pro ČR spolupracoval MOL s kreativní agenturou Mark BBDO. I letos kampaň láká zákazníky na maximální prožitek z lahodné kávy a širokou nabídku čerstvých jídel a potravin. Doplňkové služby a produkty na stanicích MOL se u zákazníků těší stále větší oblibě. Důkazem je skutečnost, že druhé největší síti čerpaček v Česku dlouhodobě roste podíl non-fuel transakcí, a to dvouciferným číslem. Vedle toho pak dynamicky roste její brand awareness mezi českými řidiči.

„Podle průzkumu, který v květnu prováděla společnost Kantar Millward Brown, je Fresh Corner v současnosti nejznámějším, nejnavštěvovanějším a také nejoblíbenějším občerstvovacím konceptem na čerpacích stanicích v Česku. Ještě před dvěmi lety přitom stejný průzkum uváděl, že i vymyšlenou značku Road Cafe znají čeští motoristi více než náš gastro koutek,” říká  Tomáš Lux, retailový ředitel MOL Česká republika a dodává: „Obliba Fresh Corneru coby vlajkové lodi naší retailové strategie výrazně přispívá k celkově pozitivnímu vnímání značky MOL.” Kvalitu konceptu Fresh Corner a jeho dopad na vnímání značky MOL ocenila v letošním roce rovněž porota České ceny za PR, která mu udělila 3. místo v kategorii Služby.

Občerstvovací koncept Fresh Corner buduje MOL na svých stanicích již od roku 2015. V současnosti provozuje Fresh Corner na více než 190 místech z celkového počtu 304 stanic. Na přelomu roku byl poté na dvou stanicích MOL zaveden koncept Fresh Corner Drive-in. Nabídka Fresh Corneru je založena na chutné kávě připravené z výběrových kávových zrn, sendvičích, hot dogů, panini, sladkém i slaném pečivu a širokém sortimentu teplých jídel.

Zdroj a foto: MOL Česká republika

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010