L’Oréal zahajuje v ČR druhý rok programu Share & Care dalšími zaměstnaneckými benefity
Program zaměstnaneckých benefitů společnosti L’Oréal Share & Care, který je určen na podporu sociálního zabezpečení, zdraví a rodičovství, má za sebou první rok fungování. Do dalšího období poskytne zaměstnancům ještě více výhod.
Společnost L’Oréal v České republice před rokem zavedla nový zaměstnanecký program zaměřeným na sociální zabezpečení zaměstnanců, na jejich zdraví, rodičovství a kvalitu pracovního života. Unikátní projekt, který funguje v 68 pobočkách L´Oréal na celém světě, stojí na celkem čtyřech pilířích – ochrana pro případ náhlých neočekáváných událostí (protect), péče o zdraví (care), rovnováha v souvislosti s rodičovstvím (balance) a zábava a příjemné pracovní prostředí (enjoy).
Společnost L’Oréal historicky vždy poskytovala svým pracovníkům vysoký standard zázemí a podpory v podobě zaměstnaneckých benefitů, jako například příspěvek na penzijní pojištění, odměny k významným pracovním a životním jubileím, Worldwide profit sharing, dny dovolené navíc, sick days, team buildingy, stravenky, očkování proti chřipce, výhodný nákup firemních produktů nebo slevy u vybraných společností. Dlouhodobou strategií firmy však bylo poskytovat stejný standard svým zaměstnancům po celém světě. Realizovala proto rozsáhlý průzkum napříč zeměmi a vyhodnotila situaci na jednotlivých pobočkách.
„Inspirovali jsme se vždy tím nejlepším, co daná pobočka nabízela. Bylo pak opravdovou výzvou definovat nové benefity tak, aby byly ambiciózní a zároveň realizovatelné pro všechny země, ve kterých působíme. Přihlédneme-li k tomu, že laťka byla již tak nasazena vysoko, musíme zdařilou implementaci tohoto programu označit jako velký úspěch našich HR týmů,“ říká Andrew Krenek, HR Director společnosti L´Oréal pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.
Program Share & Care v době svého vzniku, v roce 2014, doplnil stávající zaměstnanecké výhody o řadu dalších, jakými bylo například životní pojištění s pojistným krytím ve výši 24 měsíců, školení bezpečné jízdy, ergonomické tréninky atd. V roce 2015 byl pak rozšířen ještě o invalidní pojištění se stejným rozsahem pojistného krytí, kontrolu mateřských znamének nebo tréninky v oblasti prevence a zvládání stresu.
Společnost L’Oréal zároveň jako moderní firma s prorodinnou politikou myslela při formování programu Share & Care také na stávající i budoucí rodiče. Svým zaměstnancům garantuje růst platu během mateřské dovolené nebo poskytuje 2 dny volna pro otce po narození dítěte. V roce 2015 byl navíc program rozšířen o benefit pro ženy, které při odchodu na mateřskou dovolenou pobírají po dobu prvních 14 týdnů plný plat.
Na konci loňského roku se společnost rozhodla rozšířit program ještě o další výhody, kterými jsou možnost využívání home office po dva dny v měsíci, každoroční preventivní prohlídky u lékaře či měsíční finanční podpora na péči o dítě ve výši 3 500 Kč.
„V České republice aktuálně máme na mateřské dovolené celkem 37 našich zaměstnanců, z toho v loňském roce získalo plný plat po dobu 14 týdnů 14 z nich a letos od ledna do května již 8 dalších rodičů. Příspěvek na péči o dítě ve výši 3 500 Kč u nás v tuto chvíli čerpá 7 rodičů,“ shrnuje Andrew Krenek.
Zdroj, foto a video: L’Oréal