Hornbach začal vydávat vlastní časopis Machr

Společnost Hornbach uvedla na trh svůj vlastní časopis Machr, jehož druhé vydání je právě k dostání ve všech jejích prodejnách a také v e-shopu. Motto časopisu: Časopis o lidech, kteří žijí svůj život tak, jak považují za správné. Nehledě na to, co si o tom myslí druzí. Jedním slovem: Machři.

Časopis chce představovat netradiční formou unikátní kutilské projekty z celého světa, které mají inspirovat a motivovat k realizaci vlastních nápadů. Kromě reálných příběhů kutilů jsou součástí obsahu také rubriky jako rady, tipy, recepty a  samotné návody na realizaci projektů.

Hlavní myšlenkou celého projektu je především inspirovat zákazníky skutečnými příběhy opravdových ´Machrů´ k realizaci vlastních nápadů. Obsahově časopis odráží reálné možnosti, které zákazníkovi náš široký sortiment zboží a služeb nabízí,“ upřesňuje David Kolář, ředitel marketingu společnosti Hornbach.

Tematicky jsou články zaměřeny ze široka; od inovativních nápadů po praktické kutilské tipy. V aktuálním vydání se autoři věnují například podpoře ekologické mobility, konkrétně v článku o výrobě kol z bambusu, kterou se zabývá parta mladých lidí v čínském Pekingu. Nechybí ani originální návod na ukování sekery či skutečný příběh surinamského lovce potopených pokladů.

machr - článek

Lifestylový hobby magazín Machr vychází jako občasník ve formátu A5 za cenu 29 korun.

  

Zdroj: Hornbach, mano.cz

Foto: hornbach.cz, m-journal.cz, mano.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010