Lidl spustil mobilní hru „My Lidl Shop“

Obchodní řetězec Lidl přinesl všem malým zákazníkům dodatečný dárek ke Dni dětí. Ve čtvrtek 8. června spustil bezplatnou mobilní aplikaci My Lidl Shop, ve které si děti budou moci postavit svůj vlastní Lidl a starat se o něj.  Aplikace je už nyní ke stažení v App Store a Google Play. 

Nová strategická hra My Lidl Shop nabízí celkem 4 různé úrovně prodejen. Ty se liší nejen vzhledem, ale také šíří sortimentu a služeb – od základní nabídky ovoce a zeleniny až po čerstvě upečené pečivo z vlastní pekárny.

Úkolem hráče (manažera prodejny) je zajišťovat dostatek zboží a zároveň pečovat o své zákazníky. Ti nechtějí čekat v dlouhé frontě u pokladem, chtějí čistou prodejnu a vždy čerstvé výrobky. Kromě péče o běžný chod prodejny se musí manažer věnovat také dalším každodenním úkolům, jako je například prodej určitého množství jablek. Za ty získává bonusové mince potřebné pro postup na další úroveň.

Aplikace nabízí rovněž neobvyklé výzvy. Jak si poradíte s rozdováděnou smečkou mopsíků, kteří vám vtrhli do prodejny?

My Lidl Shop není jen hrou ve virtuálním světě, ale je propojena i s reálnou prodejnou Lidl a její nabídkou. Ve funkci Čárového detektiva se hráč vydává po stopě čárových kódů, které musí reálně naskenovat. Za to si může pořídit bonusové zboží, které potřebuje ke stavbě ještě modernějšího obchodu.

 

Před rokem  jsme psali o podobné mobilní aplikaci, kterou zavedlo na český trh Tesco.

 

Zdroj a foto: Lidl

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010