Košík.cz nahrazuje loajalitní program VIP klubem

E-shop s potravinami Košík.cz představil přepracovaný věrnostní program. V novém VIP věrnostním klubu zákazníci najdou přes 200 produktů velkých značek jako Tefal, Rowenta, Krups, Nespresso, Sencor, Fieldmann nebo Tescoma. Na své by si tak měli přijít nejen milovníci vaření, ale také kutilové nebo zahrádkáři. Za věrnostní body získané při nákupu bude možné aktivovat časově omezenou slevu. 

Za každých 100 korun nákupu zákazník získá 1 bod, za body pak může využít slevu až 60 % na nákup jednotlivých produktů v nabídce. Vybírat bude možné z kuchyňských potřeb, drobné elektroniky od fénů po robotické vysavače, potřeb pro kutily, výbavy chytré domácnosti anebo zajímavých gadgetů.

„Vzhledem k tomu, že u nás je každý zákazník VIP, chtěli jsme to podpořit i filozofií nového klubu. Ten vznikal ve spolupráci s největšími výrobci domácích zařízení na českém trhu a je v mnoha ohledech unikátní. Tvořili jsme ho, jako kdyby měl být určen výhradně pro ‚horních 10 % zákazníků‘, otevřený však bude pro všechny,“ doplňuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz. „Nemáme rádi věrnostní programy s omezeným výběrem, které vás nutí sbírat nesmyslné množství bodů za nákup. Proto jsme se zaměřili na vyjednání bezkonkurenčních podmínek, které nabídneme všem zákazníkům již s prvním nákupem.“

VIP věrnostní klub v budoucnu rozšíří nabídku o další položky, bez kterých se domácnost neobejde. Do nabídky tak přibude celá řada levných praktických nezbytností, jako jsou například baterie, žárovky, USB kabely nebo nabíječky.

Zdroj a foto: Košík.cz

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010