Koncept Ketris – přírodní interiér s moderním šmrncem

Prodejna o dvou patrech nabízí potřeby pro chovatele zvířat i pro milovníky jezdectví, což odráží i samotný interiér prodejny od MORIS design. Cílem konceptu bylo vytvořit funkční moderní interiér, který právě odpovídá charakteru tohoto segmentu.

Dvě patra plná vybavení nejen pro chovatele zvířat, ale i pro nadšence do jezdectví. Ti v prodejně najdou vše – od jezdeckého oblečení až po postroje. Praktické uspořádaní prodejny, přehledné rozvržení sortimentu i nadčasový vzhled interiéru dělají z prodejny útulné místo k nákupu.

Sortiment je přehledně rozčleněn podle použití a typu výbavy. Názvy jednotlivých kategorií jsou viditelné z každého rohu prodejny, čímž podporují orientaci v obchodě. Dřevěné a zemní odstíny prezentují lásku k přírodě a farmaření. Kombinace dřevodekoru, tmavě šedé a kontrastní zelené barvy vyjadřují identitu značky podle jejího Brand manuálu. Dřevěná podlaha a dřevodekor zároveň vytvářejí rustikální atmosféru, kterou doplňuje svěží zelená. Pohodlí při nákupech zaručují dvě křesla v čekací zóně, kde si zákaznici mohou odpočinout nebo se v klidu seznámit s produktem.

Designovou dominantu tvoří světla ve tvaru podkov, která kromě designu přispívají i k ideálnímu nasvětlení produktů. Třešničkou prodejny je pak replika koně sloužící pro prezentaci zboží a zároveň jako důmyslné zakrytí topení. Milovníci jezdectví a nadšení chovatelé již při vstupu pochopí, že jsou na správném místě.

Společnost MORIS design se zabývá návrhem a realizací prodejen a prostředků pro POS komunikaci. Mezi její klienty patří i Sportisimo, Super zoo nebo O2. Za své designy si společnost odnesla již celou řadu ocenění a se svými 25 lety zkušeností patří mezi jedničku na poli in-store designu.