Dago si odnáší dvojnásobné zlato ze soutěže POPAI Awards

Ve čtvrtek 24. listopadu se jako každý rok konalo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI Awards. V této soutěži jsou oceňovány nejlepší projekty in store komunikace na domácím trhu. I v letošním roce Dago uspělo a odneslo si zlato celkem ze dvou kategorií.

První ocenění získalo Dago v kategorii drogerie a kosmetika, a to za realizaci shop in shopů pro novou řadu zubních past Sensodyne Nourish společnosti GlaxoSmithKline. Cílem těchto shop in shopů je oslovit mladší generaci jak prostřednictvím hravého vyobrazení modelu zubu i produktu samotného, tak věcnou a jasnou komunikací všech klíčových benefitů. Na motivu kruhu, který vystavení lemuje, se nachází jednoduchá komunikace sdělující v kostce vše důležité. Pro mladou generaci je totiž důležité nejen jejich zdraví, ale i čas. Zdlouhavé zkoumání benefitů produktu tak není na pořadu dne. V souladu s hodnotami a smýšlením této cílové skupiny potěší zejména fakt, že jak krabička, tak i tuba a víčko jsou z recyklovatelného materiálu a samotná pasta je veganská. Jak napovídají zobrazené zelené elementy rostlin, nyní ji lze pořídit ve dvou nevšedních, překvapivých příchutích: aloe vera a citronová tráva.

Více o vystavení se můžete dozvědět zde.

Druhým oceněným projektem, a to v kategorii elektronika a IT produkty, se staly shop in shopy pro přední celosvětově působící společnost Hisense International, která je výrobcem smart technologických produktů. V České republice je značka Hisense zastoupena od roku 2015. Vskutku fascinující expozici dopřála svým produktům v showroomu v Alze v Chrášťanech. Všem prezentovaným spotřebičům ohromně svědčí místo na vyvýšeném podstavci, kde se s grácií mohou předvést v nejlepším světle. Samozřejmostí jsou informace o jednotlivých spotřebičích přehledně zobrazené na panelech u každého z nich. Jedná se hned o několik exkluzivních ostrůvků a výstavní stěnu, na které se vyjímá světelné logo značky. Tu pravou dávku elegance dodává expozici tmavě šedé lamino v matném provedení v kombinaci s dřevem v dekoru dubu Charleston. Třešničkou na dortu tohoto prémiového provedení jsou světelné vodicí lišty v tyrkysové barvě, která je barvou tohoto brandu.

Na video z realizace se můžete podívat zde.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010