Kaufland zavádí digitální účtenku

Maloobchodní řetězec Kaufland udělal další krok směrem k ještě pohodlnějšímu a udržitelnějšímu nakupování. Spolu s novou verzí své věrnostní mobilní aplikace Kaufland nabízí nově všem zákazníkům, kteří používají digitální Kaufland Card, možnost zvolit si při placení výhradně digitální účtenku. Tisk papírové účtenky lze jednoduše vypnout v aplikaci, kde se zároveň v sekci Moje nákupy všechny digitální účtenky ukládají.

 „V prodejnách Kaufland se ročně spotřebuje 486 tisíc rolí účtenek. Pokud by na digitální účtenku přešel každý náš zákazník, ušetří se ročně zhruba 154 tun papíru,“ uvádí Renata Maierl, tisková mluvčí řetězce Kaufland s tím, že zákazníci si navíc budou moci kdykoli zobrazit přehlednou historii nákupů a nemusejí myslet ani na uchovávání papírových účtenek. Aplikace bude doklady archivovat automaticky v digitální podobě po dobu tří let.

Digitální účtenky v aplikaci Kaufland jsou plnohodnotným ekvivalentem papírových dokladů. Pro účely vracení zboží či reklamací je aplikace uchovává po dobu tří let. Zároveň je lze jednoduše sdílet či ukládat ve formátu PDF, například pro potřeby vedení účetnictví. „Všechny pokladní doklady se přehledně ukládají v aplikaci a tisk papírové účtenky je možné úplně vypnout pomocí posuvného tlačítka „Chci jen digitální účtenku“,“ popisuje Renata Maierl.

Vývojáři řetězce Kaufland navíc v rámci projektu vyřešili jednoduché opouštění zóny samoobslužných pokladen. Turniket lze otevřít buď čárovým kódem přímo z digitální účtenky, nebo alternativně papírovým kódem vytištěným samoobslužnou pokladnou. To zaručuje, že z pokladní zóny se bez problému dostanou i zákazníci, kteří nejsou při nákupu připojeni k internetu, nebo se jim zrovna vybije mobilní telefon.

Česká republika je první zemí, kde Kaufland možnost zvolit si výhradně digitální účtenku nabízí. „Aplikace Kaufland má v Česku více než 700 tisíc aktivních uživatelů měsíčně. To je jedna z nejširších základen registrovaných zákazníků. Při uvedení technologických novinek, jako je právě digitální účtenka, dává smysl, aby si je vyzkoušelo co nejvíce lidí a pak se rozšířily
i na další trhy. V minulosti to platilo i pro zavádění samotné Kaufland Card. I tehdy Česko díky své silné zákaznické základně patřilo mezi první země, kde byla spuštěna
,“ říká Maierl.

Kromě digitální účtenky přináší nejnovější verze aplikace Kaufland Card také řadu dalších vylepšení pro ještě pohodlnější nakupování. Jde například o spuštění nového internetového tržiště Online Marketplace přímo v aplikaci či o změny ve struktuře aplikace, jež reflektují požadavky uživatelů. Do spodní lišty se přesouvají kupóny, a právě Online Marketplace. Naopak funkce K-Scan, Nákupní lístek a sekce Moje nákupy získaly prominentní zobrazení ve vrchní části hlavní obrazovky.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010