Výhody letní reklamy pro dodavatele obchodních řetězců

Někteří dodavatelé výrobků do obchodních řetězců mají velké štěstí. Patří mezi ně třeba výrobci zmrzliny, ale i nealkoholických a alkoholických nápojů – zejména piva a vína. Jejich hlavní sezóna totiž nastává během letních prázdnin, kdy je nižší poptávka po reklamě, a televize (ale i ostatní média) tam nabízejí výhodnější podmínky.

Za stejně intenzivní televizní kampaň v srpnu tak zaplatíte o cca 45 % méně než v podzimních měsících září až listopadu, kdy je poptávka po reklamě naopak enormní.

Místo tří milionů korun za podzimní kampaň vás komunikace o obdobné intenzitě v létě bude stát jen mírně přes dva miliony.

A v červenci je reklama dokonce ještě o něco levnější a zaplatili byste tam za ni méně než dva miliony korun.

Převzato s úpravami z webu: Blog – media coach (media-coach.cz)

Text a foto: Petr Majerik

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010