Kaufland chce svou první hip-hopovou písní oslovit mladší zákazníky

Levné až k nevíře: Kaufland chce svou první hip-hopovou písní oslovit mladší zákazníky

Široká nabídka produktů a velký výběr vlastních značek, které jsou „Levné až k nevíře“. To je hlavní sdělení nové online kampaně společnosti Kaufland, kterou chce zaujmout především mladší zákazníky. A to skrze hip-hopový klip, jehož hvězdou je Cheap Queen (Královna slev). „Chceme oslovit mladší cílové skupiny odvážnými a moderními koncepty. Proto v rámci naší nové kampaně sázíme na vlastní píseň a využíváme kanály sociálních médií,“ vysvětluje Renata Maierl tisková mluvčí Kauflandu s tím, že klip běží na online kanálech TikTok, Youtube, Facebook a Instagram.

Spot „Levné až k nevíře“ je vlastně dokonalý vzor pro jakýkoli americký rapový či hip-hopový videoklip. Děj klipu (odkaz na video: https://www.youtube.com/watch?v=PiZ7jxzf2-I) začíná u pokladny, u níž se zákaznice při pohledu na nízké ceny na účtence zasní a v představách se stává Cheap Queen, tedy Královou slev, která žije v dokonalém životě plném lesku a peněz. Ve spotu vystupuje francouzská herečka, která však v klipu nezpívá. Rapující hlas patří zpěvačce Brie.

Kaufland v posledních měsících zvyšuje aktivitu na sociálních sítích. V květnu jako první obchodní řetězec v České republice začal působit na TikToku.