Dotyk v době COVID-19?

280 zobrazení

Nejen zákazníci v obchodech, ale vlastně celá společnost začala být velmi citlivá na to, kde a čeho se dotýká. Pocítili to i retaileři, například dotykové displeje mimo vlastní telefon zákazníci využívají ve srovnáni s dobou před epidemií výrazně méně.

Řešení přitom existuje, jsou jím antimikrobiální fólie s nanokovy, na jejichž povrchu viry nepřežijí. Dříve se pro antimikrobiální účinek využívalo stříbro, mnohem účinnější a přitom výrazně dostupnější variantu nabídla aplikace mědi. Jako certifikované řešení bude fólie s antimikrobiálním účinkem. Na českém trhu ji bude nabízet společnost UGO! Media.

Její CEO Marek Kolařík vysvětluje: „Hledali jsme možnost, jak opět vrátit lidem chuť se dotýkat technologií. Vzhledem ke komplikacím s čínskými dodavateli jsme se rozhodli obrátit pozornost a důvěru tam, kde celou situaci kolem COVID-19 zvládli nejlépe, což byla právě Jižní Korea. Příjemně nás překvapil o mnoho modernější přístup a schopnost vývoje certifikovaných řešení, které odpovídají kvalitou evropským nebo americkým standardům. Antimikrobiální fólie jsou například 100% recyklovatelné a mají atest EPA (Environmental Protection Agency). To je i pro nás nesmírně důležité.“

Na vývoji a řešení se podílely vědecké týmy. Antimikrobiální fólie Clean Cu byly testovány ve spolupráci Korea University’s College of Medicine a v institutech SGS a KCL. S certifikací FDA vyhoví i nejvyšším nárokům zdravotnických nebo potravinářských provozů. Výrobky mají podporu ICA, International Copper Association. Jsou velmi tenké, ale přitom pevné, lze je snadno aplikovat na povrch technologií bez jakékoli ztráty funkcionality. Lze je tak využít nejen pro retail na kiosky, dotykové displeje a terminály, ale také na kliky, tlačítka výtahů nebo kompletně pro gastroprovozy. V podstatě jakýkoli povrch lze takto udržet permanentně desinfikovaný.

To potvrzuje i Marek Kolařík: „Právě široká škála využití těchto výrobků nás zaujala. Jsme rádi, že se nám potvrdilo, že dostupná řešení nemusí být jen z Číny. Spolupráci s našimi korejskými partnery budeme i nadále rozvíjet. Aktuálně jsme se stali výhradním dovozcem a zastoupením pro celé portfolio značky CleanCu. Chystáme uvedení fólií s nanomědí na český trh a i nadále budeme pozorně sledovat další novinky.“

Tento článek jsme přinesli ve spolupráci s partnerem našeho portálu, odborným časopisem Brands&Stories, který se zaměřuje na značky, koncepty kamenných obchodů a marketing at-retal.

Zdroj a foto: Brands&Stories