DAGO si z POPAI Awards 2023 odnáší osm pódiových umístění
Letošní POPAI Awards přinesly řadu originálních realizací komunikačních shop in shopů i dalších produktových a brandových vystavení. Společnost DAGO proměnila své nominace na pomyslné medaile rovnou osmkrát. Z toho získala jedno zlato v kategorii Světelná komunikace, orientační a informační systémy, kde zazářila s prémiovým endcapem pro Radegast.
„Dnes jsme získali mnoho ocenění a myslím, že můžeme být právem hrdí na naši práci. O to víc, když jsme na vlastní oči viděli, kolik skvělých a nápaditých projektů přihlásila konkurence,“ říká Marek Končitík, Sales Director společnosti DAGO poté, co se umístila na stupních vítězů v pěti kategoriích.
Přehled oceněných projektů společnosti DAGO na POPAI Awards 2023:
1.místo patří výraznému endcapu Radegast se světelnými efekty
Pro klienta Plzeňský Prazdroj a.s. a jeho značku Radegast jsme zhotovili nepřehlédnutelný permanentní edcap, který se pyšní několika propracovanými prvky. Unikátní kombinace vizuálních a zvukových efektů přináší zákazníkům jedinečný zážitek. Po stisknutí instalované páčky se rozezní zvuk hromu a na vystavení probliknou světelné blesky. Neméně výrazná je také mohutná socha boha Radegasta zhotovená 3D tiskem. Pro celkové doladění atmosféry se POS médium pyšní skutečnou tekoucí vodou připomínající potok pomalu si hledající cestu mezi kameny. Vizibilitu a komunikaci směrem k zákazníkovi podpořilo světelné logo a džbánek s pivem.
Stříbro a bronz obsadilo DAGO zejména v kategoriích nápojů
V kategorii Alkoholické nápoje, tabák obsadilo DAGO rovnou 2. i 3. místo. Pomyslné stříbro získal shop in shop pro Starou žitnou mysliveckou z Palírny U Zeleného stromu. Druhy whisky byly představeny v policích s kruhovými sudy, odkazující na zrání destilátu v dubových sudech. Na realizaci vystavení šla společnost cestou elegantně čisté prezentace. Projekt Plzeňského Prazdroje a. s Radegast voda přírodě v podobě POS média setu se umístil na třetí příčce. Značka zde promítá téma, kterému se dlouhodobě věnuje – udržitelnost a boj o vodu. To vše promítlo DAGO do realizace
Výprava do Karibiku i vánoční Plzeň
V kategorii Ostatní /prototypy, vzorky/ společnost uspěla díky propracovaným řešením POP z kartonu. Druhé místo obsadil rum značky Ron de Azur z dílny Stock Plzeň-Božkov s.r.o. Set POS nosičů, evokující námořní výpravu, byl pro panamský rum ztvárněn jasným vizuálem spojujícím moře, koráb, kormidlo i bájné podvodní živočichy.
Bronz pak cinkl pro Plzeňský Prazdroj a.s. s vánočním shop-in-shopem Pilsner Urquell. Právě toto pivo je neodmyslitelně propojené s vánočními svátky, což výrobci zhmotnili i v rámci POS média, kde se zaměřili na zážitek. Celý koncept vychází z designu produktového vánočního multipacku, který v tradiční tmavě zelené představuje skutečné budovy ze zasněžené Plzně. Právě do ní byla zasazena sváteční realizace s nejvíce dominujícím prvkem Jubilejní (pivovarské) brány. Vyvinuto bylo také sněžítko – proudící vzduch rozhání sníh v podobě polystyrenových kuliček.
V rámci oceňovaných nealkoholický nápojů obsadil třetí místo shop-in-shop nápoj Jupík klienta Kofola a. s. s velmi hravou realizací. Firma DAGO jej oživila nejen barevnými ovocnými postavičkami, ale především prolézacím tunelem, který zabavil malé a možná i větší!
Společnost uspěla také v kategorii Péče o zdraví. Zde druhé místo obsadil permanentní stojan Nutrilon 2-5 v podobě domečku s postýlkou. Vystavení má za cíl navodit bezpečí a klid domova pro rodiče a jejich nejmenší rodinné přírůstky. Třetí příčka patřila oboustrannému kartonovému stojanu pro prezentaci značek Sensodyne/Parodontax. Shop in shop vynikl zejména díky netypickému žebříkovitému vystavení. Při výrobě byly navíc použity udržitelné materiály.