Brzy poznáme nejdůvěryhodnější značky letošního roku

4375 zobrazení

Společnost Atoz Marketing Services letos již podruhé spouští marketingový program Důvěryhodné značky. V něm čeští spotřebitelé zvolí značky, jimž na domácím trhu nejvíce důvěřují.

Po startu programu v loňském roce, kdy titul získalo 46 nejdůvěryhodnějších značek z oblasti retailu a rychloobrátkového zboží, z nichž mnoho následně využilo ocenění ve své komunikaci, byla programu věnována velká pozornost v médiích. V tomto roce se organizátoři rozhodli rozšířit program o další kategorie. Nově budou spotřebitelé hodnotit své favority také v oblastech, jako je například bankovnictví, pojišťovnictví, automobily, ale i kancelářská technika, pneumatiky, cestovní kanceláře a další.

Celkově tedy letos budou v rámci programu oceněny nejdůvěryhodnější značky v šedesáti kategoriích. O vítězích rozhodnou výsledky rozsáhlého hlasování agentury STEM/MARK na reprezentativním panelu 4000 respondentů.

NEJDUVERYHODNEJSI ZNACKA_2016_logo

V loňském roce jsme se zaměřili primárně na kategorie retailu s rychloobrátkovým zbožím, ve kterých je naše společnost dlouhodobě silným hráčem, a spotřebitelé byli spíše konzervativní. Mezi vítězi se umísťovaly především tradiční české značky. S dalším ročníkem však na řadu přichází též plánované rozšíření programu a s ním i 20 nových kategorií, ve kterých důvěra ve značku hraje nezanedbatelnou roli. Sami jsme nyní velmi zvědaví, zda jsou spotřebitelé stejně konzervativní i v dalších kategoriích, kde hraje značka důležitou roli,“ říká Lukáš Matějka, manažer skupiny Atoz Marketing.

Důvěryhodné značky jsou marketingovým programem společnosti Atoz Marketing Services, která v České republice již 17 let organizuje program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka. Ten je zaměřen hlavně na produktové novinky na trhu rychloobrátkového a spotřebního zboží. Do minulého roku u nás neexistoval žádný marketingový program, který by hodnotil značky na základě spotřebitelské důvěry.

V minulosti jsme na základě více průzkumů zjistili, že většina spotřebitelů se při výběru nového produktu rozhoduje především na základě důvěry v jeho značku, proto jsme se loni rozhodli spustit program, který ocení značky z tohoto hlediska,“ říká Alena Bělíčková, projektová manažerka obou programů.

Vítězné nejdůvěryhodnější značky pro rok 2016 budou slavnostně vyhlášeny 10. listopadu v nádherných prostorech Pražské křižovatky – v kostele sv. Anny, akci bude moderovat Jolana Voldánová a setká se zde 200 VIP osobností českého businessu.

Video z Galavečeru programu minulého ročníku:

 

Zdroj:  Atoz Marketing Services

Foto: Atoz Marketing Services, parillasound.cz