ALBI zvítězilo v hodnocení prodejen „CZECH TOP SHOP“ za měsíc srpen

771 zobrazení

Ve třetím, srpnovém, kole soutěže CZECH TOP SHOP zvítězila pražská prodejna ALBI umístěná v Obchodním centru Atrium Flora.

Soutěž CZECH TOP SHOP je postavena na měsíční bázi, kdy našich 11 porotců hodnotí skupinu prodejen nominovaných pro daný měsíc. Hodnocení probíhá optikou 5 kritérií, přes která se díváme na instore marketingovou komunikaci dané prodejny. Jedná se o následujících 5 kritérií:

a. koncept/design obchodu

b. navigace/orientace v provozovně případně regálu

c. vystavení sortimentu/prezentace služeb

d. POP marketingová komunikace včetně probíhajících akcí

e. personál

Za každou tuto oblast může prodejna získat 0 až 100 bodů takže maximální bodové hodnocení je 500 bodů. Každou nominovanou prodejnu hodnotí jeden člen naší odborné poroty. Jejími členy byli v tomto soutěžním kole v abecedním pořadí: Beran Jiří (Mistoprodeje.cz), Hubka Jiří (ShowDown Displays) a Vozníková Andrea.

Vítězem se v tomto srpnovém kole soutěže CZECH TOP SHOP stala společnost ALBIsprodejnou v pražském Obchodním centru Atrium Flora. Prodejna získala celkově 405 bodů. „Personál měl skvělý přehled o nabízeném zboží a měl také ochotu poradit a pomoci,“ říká porotce Jiří Hubka, obchodní ředitel CZ&SK společnosti ShowDown Displays.

Interiér vítězné prodejny Albi

Na druhém místě skončila prodejna Bibelot (prodejna OC Arkády Pankrác), třetí byla H&M (prodejna OC Harfa).

Nejsilnější stránkou hodnocených prodejen byla v srpnovém kole kategorie „Personál“. Naopak největší rezervy identifikovali naši porotci, stejně jako v minulých vlnách, v kategorii využití „POP“ reklamních nosičů.

Více o soutěži naleznete ZDE.

Zdroj a foto: redakce