Albert přináší už počtvrté sběratelskou kampaň Dětská knihovnička

Albert připravil pro zákazníky před začátkem nového školního roku čtvrté pokračování úspěšné sběratelské kampaně s knihami z nakladatelství Albatros. Po pohádkách nabídne osm encyklopedií pro děti ve věku od 3 do 15 let. Letošní Dětská knihovnička potrvá od 8. srpna do 18. září 2018.

„Těší nás, že našim zákazníkům a jejich rodinám můžeme přinést inspiraci, jak společně strávit volný čas, a navíc se něco nového dovědět,“ říká Soňa Balan, marketingová manažerka obchodů Albert. „Moc rádi navazujeme na předchozí kampaně s oblíbenými pohádkovými příběhy a ve čtvrtém pokračování Dětské knihovničky představujeme pro děti i teenagery naučné knihy a encyklopedie,“ upřesňuje.

Encyklopedie ve sběratelské kampani obchodů Albert jsou obsahově rozdělené podle věku dětí.

Podle aktuálního průzkumu řetězce Albert se děti nejčastěji ptají na otázky ze světa zvířat a rostlin. Přestože více než polovina dospělých přiznává, že hledá odpovědi na zapeklité dětské otázky na internetu, encyklopedie patří i v 21. století mezi oblíbené zdroje informací.

„Rodiče pochopili, že hledat informace v knihách rozvíjí děti jinak než práce s počítačem. Při výběru populárně naučných knih hraje v dnešní době samozřejmě velkou roli především jejich provedení a kvalita zpracování, krásné publikace s bohatým obrazovým materiálem hrají prim,“ říká Josef Žák, obchodní ředitel nakladatelského domu Albatros Media, se kterým připravil Albert již čtvrté pokračování kampaně Dětská knihovnička, tentokrát právě se sadou encyklopedií.

Encyklopedie za 10 nasbíraných bodů

Zákazníci obchodů Albert obdrží v období od 8. srpna do 18. září za každých 200 korun nákupu jeden bod. Po předložení sběratelské kartičky s deseti body si mohou vybrat libovolnou encyklopedii z kampaně Dětská knihovnička za zvýhodněnou cenu 69,90 Kč.

Sběratelskou kampaň Dětská knihovnička přináší Albert pro zákazníky již po čtvrté. Navazuje tak na úspěšnou sérii tří předchozích ročníků věnovaných oblíbeným pohádkám a dětské beletrii.

Ukázky z encyklopedií z aktuální sběratelské kampaně si mohu zákazníci prolistovat na webových stránkách, kde najdou všechny potřebné informaci i sběratelskou kartičku ke stažení.

Průzkum Instant Research společnosti Ipsos pro obchody Albert se uskutečnil v červenci 2018 a zúčastnilo se ho 525 respondentů.

Zdroj a foto: Ahold

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010