Albert inspiruje zákazníky při výběru potravin

Nová komunikace značky Albert vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků. Albert chce být pomocníkem při výběru potravin, inspirovat a ukázat zákazníkům ve svých více než 300 obchodech, že jídlo je radost. Nová brand kampaň s mottem „Stojí za to jíst lépe“ se objevila od 10. ledna v televizi, na internetu i sociálních sítích.

Hlavní roli v nové kampani značky Albert hraje jídlo, zdraví a inspirace.

„Víme, že lidé dnes více přemýšlejí o tom, co jedí a jak výběr potravin přispívá k životnímu stylu,“ říká o pozadí kampaně Kateřina Harris, marketingová ředitelka řetězce Albert, a pokračuje: „Přejeme si, aby se díky Albertu zákazníci podívali na jídlo novýma očima a přišli na to, že existuje mnoho receptů, způsobů a kombinací, které mohou zkusit. A především chceme našim zákazníkům ukázat, že se toho nemusí bát, protože my jim v tom hodláme pomoci.“

Nová kampaň je obsahově i vizuálně založená na inspiraci pro hlavní jídla dne – snídani, oběd a večeři. Objeví se v televizi, na internetu i sociálních sítích. Televizní spoty jsou k vidění od 10. ledna a mají za cíl zákazníkům ukázat nový inspirativní směr, kterým chce Albert jít. Tyto imageové spoty jsou doplněné také o kratší variantu zaměřenou na nabídku konkrétních produktů tak, jak jsou lidé zvyklí.

„Zákazníkům chceme pomocí nových vizuálů s tématy ´Probuďte svou snídani´, ´Zkuste oběd jinak´ a ´Pozvěte inspiraci na večeři´ ukázat směr, který je bude bavit, samozřejmě také přímo ve všech našich obchodech,“ doplňuje Kateřina Harris. „Každý týden pak najdou inspiraci a nápady, co připravit z potravin z akčních nabídek, nově i v našem letáku,“ uzavírá.

Komplexní kampaň připravil Albert ve spolupráci s agenturou VCCP Prague. Téma inspirace a zdraví se promítne do sezónních i věrnostních akcí v průběhu roku. V nové sběratelské kampani, která v obchodech Albert startuje 17. ledna, budou moci zákazníci získat s výraznou slevou sportovní lahve Contigo či originální ubrousky a kapsičky na svačiny. Zdravému životnímu stylu se věnuje i první letošní číslo oblíbeného magazínu Albert v kuchyni, který mimo jiné představil soutěž pro zákazníky na sociální síti Instragram pod hastagem #albertzdrave.

Zdroj a foto: Ahold

 

 

 

 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010