Ředitelem operativního marketingu Globus Česko se stal Martin Smrčka

Ředitelem oddělení operativního marketingu ve společnosti Globus Česko se stal Martin Smrčka. Pod jeho vedení ve společnosti spadá současně oddělení Trade Marketingu, Zákaznického výzkumu a oddělení věrnostního programu Globus Bonus a výroby letáků a katalogů.

V Globusu se nově marketingová oddělení nově přeskupila do dvou částí, aby se obě části mohly plně a efektivněji soustředit na svou agendu. Operativní (výkonnostní) marketing, který vede Martin Smrčka a Brand Marketing, který vede Jan Vašíček).

Martin Smrčka pracuje v Globusu od září 2016.  a je to jeho 3. retailová zkušenost v řadě. V dubnu „oslavil“ výročí 20 let v retailu.  Postupně získal praxi v Carrefouru na centrále pro ČR a SK (5 let) a poté 10 let na centrále Tesco, které v roce 2016 opustil na pozici Customer Proposition Manager pro CEE region. Po nástupu do Globusu bylo jeho úkolem představit ve firmě nové disciplíny Trade Marketing a Zákaznický výzkum. Jeden z prvních úkolů bylo zrevidovat celou strategii promocí jak neadresných, tak i těch adresných a vzájemných synergií. Takzvaná zákaznická centricita je a bude hodně skloňovaná skrze celou společnost, a proto je důležité zákazníkům rozumět.  Martinovou ambicí vždy bylo, aby Globus zásadní rozhodnutí ovlivňující zákazníka napřed konfrontoval s tím, jak se zákazník chová, co preferuje a jak jsou tyto změny strategickými zákazníky akceptovány.