Zajímavá TV kampaň předního norského řetězce potravin REMA 1000 sázící na norskou tradici bez zbytečného používání nových technologií

1234 zobrazení

Využívání nových technologií stále roste, tento obor je dostatečně cool, ale je třeba využívat tyto nové technologie s citem. Norský řetězec REMA 1000, který má své prodejny v Norsku a v Dánsku, ve své srpnové TV reklamě ukazuje, že je dobré využívat věcí, které fungují. 

Příběh spotu s názvem SMART HOUSE (Chytrý dům) je jednoduchý – muž bydlí v domě s umělou inteligencí, který mu dokonale organizuje jeho pracovní i osobní život. Ale přijde chvíle, kdy je to pro muže skutečně na škodu. Pak nezbývá se vrátit k osvědčenému postupu. Tak jako se vrátit k osvědčenému nákupu v prodejnách řetězce REMA 1000.

Informace o kampani:

Země: Norsko

Reklamní agentura: TRY

Klient: REMA 1000

Kategorie: Retail Services

Nasazení: srpen 2018

 

Zdroj a foto: adsoftheworld.com