Zásilkovna rozšíří výdejní boxy do nejméně 60 procent prodejen Žabky
Logistická firma Packeta, která provozuje službu Zásilkovna, rozšíří své samoobslužné boxy do více než 60 procent prodejen Žabka. V současnosti má boxy ve 12 ze 114 prodejen. Uvedla to dnes v tiskové zprávě.
„Lidé v Česku si v květnu nechali poslat do Z-BOXů skoro dvakrát více zásilek než ve stejném měsíci loni. Boxy jsou populární a naším cílem je být zákazníkům co nejblíž. Díky spolupráci se Žabkou si mohou zásilku vyzvednout pohodlně, bez front a ve chvíli, kdy se jim to opravdu hodí. Třeba cestou z práce nebo při nákupu,“ uvedl generální ředitel Packety Erich Čomor. Boxy se instalují jak do stávajících obchodů, tak při rekonstrukcích do nově vizualizovaných provozoven, například v pražské Letohradské ulici. Vždy tam, kde dává box smysl z pohledu prostoru i potřeby zákazníků.
Zásilkovna má aktuálně v Česku okolo 5500 výdejních boxů. Vedle navyšování počtu boxů hodlá jít zároveň cestou navyšování jejich kapacity. Ze stávajících 690.000 schránek v boxech ve čtyřech zemích, se chce dostat na jeden milion schránek.
„Naše prodejny rozšiřujeme o služby, které lidem v okolí opravdu zjednodušují život. Výdejní box Zásilkovny uvnitř prodejny umožňuje zákazníkům vyzvednout si zásilku pohodlně a v suchu – klidně během nákupu. A to i ve dnech, kdy jsou ostatní obchody zavřené,“ dodal generální manažer Žabky Radim Lunda,. Žabka má obvyklou otevírací dobu od 06:00 do 23:00 hodin což z ní dělá ideálního partnera pro výdej zásilek. Navíc má otevřeno i během velkých státních svátků, kdy má většina obchodů zavřeno.
Podle květnového výzkumu společnosti Nielsen Admosphere si doručení do výdejních boxů při on-line nákupech volí 72 procent Čechů. Nejvíce oceňují jejich časovou flexibilitu a ekologičnost. Celých 90 procent lidí by nesouhlasilo se zrušením boxu v jejich lokalitě, ukázal také výzkum.
Foto: Zásilkovna