Konference Lovebrand představí case studies zvučných společností

380 zobrazení

Co stojí za úspěchem společnosti, kterou zákazníci i zaměstnanci považují za lovebrand? Příběhy a case studies značek a firem z českého trhu nabídne 19. 6. v pražském kině Lucerna institut GrowJOB Petra Ludwiga. Mezi osmi řečníky vystoupí Lukáš Uhl, Chief Executive Officer krizového managementu společnosti ZOOT, Jana Štěpánková, vedoucí obchodního oddělení kosmetické značky Ryor nebo marketing director společnosti Rohlík.cz Rostislav Brzobohatý.

Jak udělat ze značky lovebrand a pečovat správně o zaměstnance i zákazníky vysvětlí na konferenci Lovebrand zástupci známých společností fungujících na českém trhu. „Když jsme se bavili s klienty na téma budování lovebrandu z jejich firmy, vždy zmiňovali buď marketing nebo HR. Z praxe nám ale vychází, že nejlépe to funguje dohromady. Proto jsme se rozhodli uspořádat konferenci, kde se vše spojuje,“ vysvětluje organizátorka akce Aneta Martinek z GrowJOB Institute. Osm řečníku během půlhodinových bloků představí nejen příběh vlastní značky, case studies, ale i další témata.

Jak nastavit finanční stránku produktu nebo služby vysvětlí Lukáš Uhl, Chief Executive Officer krizového managementu společnosti ZOOT. Na téma „5 kroků k lovebrandu“ bude hovořit marketing director Rostislav Brzobohatý z největšího online supermarketu Rohlík.cz.  Vedoucí obchodního oddělení Jana Štěpánková ze společnosti Ryor objasní, jak je možné, že společnost drží ceny stabilně nízko. O tvorbě culture book budou přednášet Lucie Vurbsová a Ivana Kolcunová z LMCKlára Honzíková Amazing Places, která sedm let pořádala akce po celém světe pro Socialbakers, vysvětlí, jak se buduje komunita Amazing Places. O empatii, nejdůležitější dovednosti nejen zákaznické péče, promluví Anna Šenk, zakladatelka projektu Lepší služby a lektorka v GrowJOB Institute. Vystoupí také Martin Hejl, jednatel THIMM pack’n’display, výrobce obalů a displejů z vlnité lepenky a Vojtěch Černák, vedoucí projektů strojírenské firmy ČV Prototyp, která dokazuje, že i v těžkém strojírenství, ve špinavém provozu, mohou lidé chodit do práce spokojeni a s úsměvem na rtech.

Konkrétní termíny konání všech akcí mohou zájemci průběžně sledovat na webových stránkách

Konference Lovebrand

Místo konání akce: Kino Lucerna, Vodičkova 704/36

Termín a trvání: 19. června, 17.00 – 22.00

Zdroj a foto: Grow JOB Events