Pepsi odstartovala další Souboj chuti, tentokrát i s kolou bez kalorií

Značka Pepsi spustila pokračování populárního projektu „slepého testování“ chuti,  ve kterém veřejnost ochutnává a porovnává dvě světově největší značky kolových nápojů. Kampaň, jejíž historie sahá až do roku 1975, se v Česku představuje už počtvrté. Také tento rok změří síly nejen kalorické, ale i bezkalorické varianty obou nápojů. Pepsi proto bude zastoupena jak plechovkou v klasické modré barvě, tak i bezkalorickou Pepsi Max v barvě černé. Češi budou moci Pepsi porovnávat na mnoha zastávkách v rámci roadshow i prostřednictvím menších mobilních testovacích jednotek. Kampaň je podpořená v TV, digitálním prostředí i na sociálních sítích.

Jde o klíčovou kampaň Pepsi, která poběží až do konce srpna. Lidé dostanou příležitost si hravou formou vybrat mezi dvěma světově proslulými kolovými nápoji ten s lepší chutí. „Předchozí Souboje chuti zaznamenaly velký úspěch, proto jsme se kampaň rozhodli zopakovat. Zakládáme si na férových pravidlech a nestrannosti. Samozřejmostí je například zaručení stejné teploty pro oba testované kolové protivníky. Jediné, co rozhoduje, je chuť,“ uvedl Michal Šlechta, manažer značky Pepsi ČR a SR. Každý z účastníků tedy podle své vlastní chuťové preference rozhodne, který z nápojů mu více chutná a odpověď označí v mobilní aplikaci, který bude mít k dispozici Pepsi tým.  

Rozhodovat se bude na festivalech, koupalištích i doma

Lidé budou moci kolové nápoje porovnávat v rámci roadshow s bezmála sedmdesáti zastávkami napříč Českem. K tradičním místům patří letní festivaly, různé sportovní akce, ale i méně frekventované lokality. „Tento rok pokračujeme i s nasazením menších mobilních testovacích jednotek, díky kterým se veřejnost bude moci zapojit do Souboje chuti například  v centrech měst, v parcích či na koupalištích,“ doplnil Michal Šlechta. Kompletní informace o letošní kampani Souboj chuti jsou dostupné zde.

Komunikace kampaně bude podpořená v TV i v digitále

Kampaň je podpořena na všech komunikačních kanálech, zejména v TV, v online, na sociálních sítích a v místě prodeje. V televizi probíhá podpora Souboje chuti lokalizovanými spoty nasazenými na televizních kanálech skupiny Prima. Kampaň je aktivní také v digitálním prostředí, na Youtube, Facebooku a na Instagramu značky.

Vizitka kampaně

Mediální nasazení: TV, digitál, sociální média, PR, eventy

Digitální kreativa: Etnetera Motion

Digitální média: Red Media

BTL: Ritual Communication

ATL: MARK BBDO

Zdroj a foto: PepsiCo CZ

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010