Ocenění TOP In-store realizace měsíce března 2018 získala kampaň End cap Margot Exotic

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc březen 2018 se vítězem stala realizace End cap Margot Exotic.

V tomto měsíci bylo přihlášeno rekordních 13 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala u porotců vítězství přesvědčivě kampaň End cap Margot Exotic, která využila za POS nosič kartonový end cap, a probíhala po celý  březen 2018 v řetězcích TESCO. Zadavatelem realizace byla společnost Nestlé Česko, s.r.o a kreativní agenturou a realizátorem společnost Authentica, s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,43 bodů z maxima 10 bodů a vyhrála s mírným náskokem na druhou realizaci, ale s velkým od dalších soutěžních březnových realizací. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 8,5 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala kampaň stejné ohodnocení 8,3. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 8,5 bodů.

Březnové realizace hodnotila porota opět v počtu šesti osob, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

 

Hodnocení vítězné realizace

Realizace je poutavá, nápaditá,“ říká Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories. „Navozuje atmosféru exotiky a výrazně upoutává pozornost na promované zboží.

Nápadité zpracování, které vyvolává touhu a chuť po exotice,“ uvádí Václav Koukolíček, ze společnosti TESCO Stores ČR. „Celkový dojem umocňuje i velký prostor, který je realizaci věnován a působí velmi autenticky.“

Realizace odpovídá celkové marketingové komunikaci produktu, vyvolá asociace na TV reklamu, což je předpoklad k zapamatování a upoutání pozornosti,“ hodnotí prezidentka České marketingové společnosti Jitka Vysekalová.

Takto si představuji přenos emocí do místa prodeje,“ hodnotí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Na první pohled je vidět, že si zadavatel i agentura dopřáli čas a peníze na vytvoření opravdu skvělé práce. Takže i odpouštím i prakticky „povinnou“ komunikaci novinky.“

 

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

  

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display, G.N.P. spol. s r.o. a společnost Shopper Marketing Prague.

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010