Shop-in-shop Persil: Vystavení s přesahem

Když se spojí společensky prospěšná aktivita s kreativitou, vznikne nápadité vystavení, které zvládne mnohem víc než „jen“ prezentovat produkty. Právě takový je shop-in-shop, který navrhla agentura POS Media pro značku Persil.

Letos se značka Persil rozhodla spojit síly s ženským fotbalem a podpořit mladé talentované hráčky. Nejde přitom jen o podporu finančního a materiálního charakteru, ale také o inspiraci a motivaci od ambasadorek, kterými jsou české reprezentantky Barbora Votíková, Kateřina Svitková, Tereza Krejčiříková a Mária Korenčiová. „Tato CSR aktivita vychází ze spojení Persilu, coby leadera na trhu, a cílevědomosti a odvahy jít za svým snem, kterou chceme u mladých fotbalistek podporovat. Každý, kdo si v daném časovém období zakoupil výrobek z portfolia značky, tak zároveň přispěl na rozvoj talentovaných hráček,“ říká Jana Rudolfová ze společnosti Henkel ČR, spol. s r. o.

Shop-in-shop, který vtáhne do děje

Kampaň „Vždy dokážete to nejlepší!“ na podporu talentovaných fotbalistek probíhala v průběhu celého května a června a je logické, že značka chtěla tuto CRS aktivitu komunikovat i v prostoru hypermarketů, kde se nákupní rozhodnutí odehrávají. „Stáli jsme před úkolem, jak v rámci jednoho vystavení skloubit prezentaci celého portfolia produktů značky Persil s upozorněním na probíhající CSR aktivitu,“ říká ředitelka přední instorové agentury POS Media, Dana Běloušková s tím, že kreativní oddělení hledalo řešení, které na první pohled zaujme a přitáhne pozornost zákazníků.

 

Shop-in-shop byl proto navržen v jasně zelené barvě, která je nejen výrazná a je poznávacím znamením Persilu, ale zároveň koresponduje s klíčovým sdělením kampaně a evokuje fotbalové prostředí. „Chtěli jsme představit Persil ve spojení s nejlepšími fotbalistkami i mladými fotbalovými nadějemi, a tím posílit vnímání značky coby leadera trhu, který je ve svém segmentu nejlepší,“ vysvětluje Dana Běloušková. „Ambasadorky jsou tady vedle ,obyčejných‘ holek. Všechny společně jdou za svým fotbalovým snem, který je tady znázorněn fotbalovým hřištěm, tribunami, brankou i reálným fotbalovým míčem. Shop-in-shop svým uspořádáním a pojetím vtahuje diváka do děje a působí akčním dojmem.“

Spojení značky se sportovním úspěchem

Zároveň je shop-in-shop navržen tak, aby poskytoval dostatek prostoru pro vystavení celého portfolia výrobků značky Persil – a tyto byly pro zákazníky komfortně dostupné. Vizuály výrobků se kromě toho opakují i v rámci vystavení. Spojení značky se sportovním úspěchem navíc podvědomě posiluje i motiv zářících reflektorů osvětlujících hřiště a „zářících“ výrobků Persil.

Shop-in-shopy byly instalovány na šesti lokalitách v rámci supermarketů Albert, kde se jim podařilo úspěšně upoutat pozornost zákazníků. Spokojenost s vystavením, které se stalo součástí kampaně, vyjádřila i Jana Rudolfová: „Podoba shop-in-shopu, který navrhla agentura POS Media, naprosto odpovídá našim představám. Chtěli jsme zákazníkům ukázat, že Persil poskytuje nejen prvotřídní péči prádlu, ale podporuje také pozitivní změny ve společnosti. Ženský fotbal si, dle našeho názoru, zaslouží stejnou podporu jako mužský a jsme přesvědčeni, že tvrdá práce a odhodlání dovede mladé fotbalistky k jejich cíli. Jsme hrdí, že Persil toho může být součástí.“

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010