TOP zadavatelé – duben 2018
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v dubnu 2018 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu In-store byl v dubnu 2018 celkově vynaloženo 1,6 milionu korun.
Na první příčce se umístila společnost GlaxoSmithKline s 884 tisíci korunami, s velkým odstupem následuje společnost Henkel ČR s 287 tisíci Kč. Třetí místo obsadila společnost L´OREÉAL Česká repuklika se 163 tisíci Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v dubnu 2018 celkově vynaloženo přes jednu miliardu.
Na první příčce se umístila společnost Kaufland Česká republika se 144 mil. Kč, následovaná s menším odstupem společností Lidl Česká republkaKaufland Česká republika, která investovala necelých 129 milionů korun. Třetí místo obsadila společnost Alza.cz s 115, 6 milionů korun.