Reklamní investice – srpen 2016
V srpnu došlo k meziměsíčnímu nárůstu ceníkové hodnoty reklamy, a to o 13 %. Polepšily si všechny mediatypy. Hodnoty vychází z aktuálních údajů společnosti Nielsen Admosphere.
V porovnání s červencem došlo k celkovému vzrůstu ceníkové hodnoty reklamního prostoru o 13 %. Zvýšení zaznamenaly všechny mediatypy: reklama v místě prodeje (o 225 %), tisk (o 31 %), kinoreklama (o 23 %), rádio (o 15 %), OOHTV (o 13 %), internet (o 7 %) a televize a outdoor (oba shodně o 5 %).
Pořadí žebříčku mediatypů se oproti červenci nezměnilo. První místa s největším využitým reklamním prostorem obsadily televize (s hodnotou 2,3 miliardy korun), tisk (1,4 miliardy korun), rádio (499 milionů korun) a internet (442 milionů korun). Na dalších místech skončily outdoor (351 milionů korun), OOHTV (23,2 milionů korun), kinoreklama (13,6 milionů korun) a reklama v místě prodeje (3,4 milionů korun).
V srpnu využili zadavatelé reklamní prostor v místě prodeje v celkové ceníkové hodnotě 3,4 milionů korun.
Zdroj: Nielsen Admosphere, a.s. (monitoring Internetu zdroj SPIR – Nielsen Admosphere, a.s.; ceny TV dle sledovanosti zdroj ATO – Nielsen Admosphere, a.s.)
bez vlastní inzerce
* Nielsen Admosphere od ledna 2013 přešla na nezávislý monitoring rádia.
—
Realizované kampaně deklarují společnosti
Instore: In Store Media, POS Media Czech Republic
Outdoor: BigMedia, euroAWK, HANDY MEDIA, MEDIA INVESTMENTS, JCDecaux, Mobilboard, outdoor akzent, POS Media Czech Republic, Super Poster, Media Channel, RAILREKLAM
Cinema: Cinema City Czech, CineXpress
OOHTV: MEDIAPHARMA, ONYX TV, Media Channel, BUS TV
Indoor: POS Media Czech Republic
Zdroj: Nielsen Admosphere