TOP zadavatelé – srpen 2016
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v srpnu 2016 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu Instore bylo v srpnu 2016 celkově vynaloženo 3,43 mil. Kč. Na první příčce v mediatypu Instore se umístila společnost UNILEVER ČR s 1,16 mld. Kč, následovaná společností Sarantis Czech Republic s rovnými 600 tis. Kč. Třetí místo obsadila společnost Lactalis CZ s 433 tis. Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v srpnu celkově vynaloženo 766 mil. Kč.
Na první příčce se umístila společnost Procter&Gamble s necelými 140 mil. Kč, následovaná společností T-Mobile Czech Republic s 81 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost Lidl Česká republika s necelými 81 mil. Kč.
Zdroj: Nielsen Admosphere