Monika Svobodová
&
Standa Smetana
POS Media

"Valná většina klientů
si dnes uvědomuje
důležitost místa prodeje
a zahrnují běžně
instorovou komunikaci
do svého mediálního mixu."

Nakupující celebrita

Herečka
Angelina Jolie 

(socialitelife.com)

Rozhovor měsíce

Monika Svobodová & Standa Smetana

Tentokrát jsme se s rozhovorem obrátili na zástupce společnosti POS Media Czech Republic. Zajímalo nás, kam se v poslední době posunula instorová reklama a jak se zadavatelé reklamy staví k realizaci kampaní v místě prodeje. Na otázky nám odpovídali zkušení Key account manageři Monika Svobodová a Standa Smetana, kteří v tomto oboru pracují již několikátým rokem.čtěte hned

Radomír Klofáč

Pražská firma MORIS design je výrobcem světelných reklam, označení prodejen, propagačních stánků, orientačních systémů, prodejních stojanů a komerčních interiérů. Je druhá největší ve svém oboru na českém trhu. Její jednatel a zakladatel Radomír Klofáč se letos stal viceprezidentem asociace POPAI sdružující firmy podobného zaměření. MORIS design zvítězil v červnu ve výběrovém řízení na rebranding prodejen TETA drogerie. Jedná se o jednu z největších přestaveb v české historii. Co stojí za úspěchem MORISu, jsme se zeptali přímo Radomíra Klofáče.čtěte hned

Miroslav Motyčka

Tentokrát nám rozhovor poskytl další z řad zadavatelů reklamy, jehož společnost je zaměřena na produkci a distribuci alkoholu, zejména destilátů. Na otázky odpovídal obchodní a marketingový ředitel společnosti RUDOLF JELÍNEK, pan Miroslav Motyčka.čtěte hned

Jiří Hubka

Červnovou osobností, která zodpověděla naše otázky, je pan Jiří Hubka - marketingový a obchodní ředitel ze společnosti Jansen Display s.r.o. pro ČR a SK.čtěte hned

Tomáš Ptáček

Dalším z respondentů pro náš rozhovor byl pan Tomáš Ptáček - Category & Trade Marketing Manager ze společnosti produkující a distribuující alkoholické nápoje Brown-Forman.čtěte hned

Zdeněk Kubena

Rozhovor nám tentokrát poskytl Zdeněk Kubena, který se ze své pozice Research Manager stará o výzkum v komunikační agentuře OMD a Omnicom Media Group. Výzkumné oddělení OMG Research se zaměřuje na spotřebitelský a mediální výzkum, datovou analýzu, ekonometrické modelování a také na moderní neuromarketingové metody.čtěte hned

Pavlína Nevlidová

Tentokrát nám na otázky do našeho rozhovoru odpověděla paní Pavlína Nevlidová, která působí na pozici Trade Marketing Manager v jedné z dalších mlékáren, spol. Povltavské mlékárny. Na rozdíl od Polabských mlékáren, se kterými jsme si povídali nedávno, se tato firma specializuje na výrobu sýrů.čtěte hned

Pavlína Miklová

V září jsme si povídali s Manažerkou zodpovědnou za trade a category management všech značek Karlovarských minerálních vod. Jak se liší přístup výrobců vody k aktivitám na prodejní ploše, např. k ochutnávkám, nebo dle jakého klíče alokují své rozpočty do jednotlivých mediatypů se dozvíte v našem rozhovoru.čtěte hned

Zdeněk Vybíral

Tento měsíc nám na otázky odpověděl Marketingový Manager společnosti Polabské mlékárny. Firma je známá především pod značkou Milko a je zaměřena na výrobu tvarohů a tvarohových specialit.čtěte hned

Martin Novák

Tentokrát jsme o rozhovor požádali dalšího zástupce z řad zadavatelů reklamy, po druhé ze segmentu piva. O tom, jak se daří Pivovarům Staropramen a jaké jsou jejich plány do budoucna hovoří Martin Novák – manažer rozvoje segmentu retail.čtěte hned
Počet položek: 18položek na stránku: 1 2 > >|