Česká POP agentura DAGO a společnost Kofola získaly na soutěži POPAI Awards Paris zlato

277 zobrazení

V kategorii Nápoje prestižní evropské soutěže POPAI Awards Paris si klient i agentura za svou realizaci paletového ostrova Rajec přivezli zlatou medaili. Bronzem byly navíc oceněny další tři projekty Daga. 

Nejvýše oceněný projekt v kategorii Nápoje, realizace pro značku Rajec a jejich kojeneckou vodu, u poroty zabodoval netradičním pojetím a zpracováním, které mělo za cíl odpoutat zákazníky od prostředí obchodu a naladit je na pozitivní nostalgii dětského světa. Nákup vody byl díky tomu spjat s emocemi a příjemným zážitkem.

„V dnešní době využívá in-store komunikaci prakticky každá společnost, retailové prostředí je přesycené. Paletový ostrov nám nejen přinesl navýšení prodejů po dobu akčního vystavení, ale setkal se s velmi kladným ohlasem i ze strany vedoucích prodejen. Ve většině případů chtěli sami vystavení prodloužit i po skončení akce. Tak jsme zjistili, že POS skvěle fungovalo i bez akční ceny,“ dokládá úspěšnost vítězné realizace Jana Riegerová ze společnosti Kofola.

„Účast na zahraničních soutěžích vnímáme jako možnost zjistit, jak si naše práce stojí v porovnání se světem, zda zvládáme následovat trendy. Nesmírně si ceníme, když získáme ocenění a jsme vděčni našim klientům, že díky nim k tomu již pravidelně získáváme příležitost,“ shrnuje dojmy z úspěchu Marek Končitík, obchodní ředitel fullservicové POP komunikační agentury DAGO, která je partnerem portálu Mistoprodeje.cz.

Právě možnost srovnání se zahraničím vnímá jako benefit i Jana Riegerová z Kofoly, která se zúčastnila slavnostního vyhlášení v Paříži.

„Ve srovnání se zahraničím je český i slovenský trh velmi silný v tvorbě i využívání POP aktivit. Asi také proto náš paletový ostrov tolik oslovil porotu a možná i díky tomu bude inspirací i pro ostatní země Evropy. Na soutěži jsme zjistili, že obecným materiálovým trendem poslední doby je karton, dá se s ním skvěle kouzlit a originálně komunikovat různé příběhy. Cílem je odlišit se od konkurence a co nejvíce zaujmout zákazníka, a to nejen vizuálně, neboť POP komunikace je pro zákazníka inspirací k okamžitému nákupnímu rozhodování.“

           

Ocenění si z Francie odvezly i další tři projekty od Daga, bronzového indiána získaly realizace LG Electronics v kategorii Architektura komerčních interiérů, Oral-B společnosti Procter & Gamble v kategorii Digital – Material & Content a paletový ostrov Captain Morgan od STOCK Plzeň-Božkov v kategorii Events – Mass Market.

Letošního 54. ročníku soutěže POPAI Awards Paris se celkem zúčastnilo 250 projektů z celého světa.

 

Zdroj a foto: DAGO