Výsledky odborných soutěží na akci POPAI DAY 2017

288 zobrazení

Na gala večeru letošního ročníku prestižní retailové akce POPAI DAY 2017 byli opět po roce zvoleni výherci třech odborných soutěží – Hvězda 3D reklamy, POPAI AWARDS a POPAI STUDENT AWARD. 

 Hvězda 3D reklamy

Soutěž s dlouholetou tradicí každoročně prezentuje novinky z oblasti 3D reklamy a je jedinečným zdrojem inspirace i nových poznatků o našem trhu s reklamními a dárkovými předměty.

Nejvyšší ocenění „Absolutní vítěz soutěže“ v této soutěži letos získaly dva exponáty:

         

Reklamní předmět Autopata  od autorky Petry Hořejší je určen k ochraně bot před poškozením při řízení auta. Autopata  ochrání patu a podpatek pánským semiškám, stejně jako dámským lodičkám nebo balerínám. Padne na všechny typy bot a podpatků: na lodičky, balerínky, boty na klínku, tenisky či žabky. Autopata se přizpůsobí délce podpatku i tvaru a typu obuvi. Je vyrobena z pevného, ale pružného a měkkého materiálu, který dokonale přilne k jakémukoliv povrchu obuvi.

 

Absolutním vítězem soutěže se rovněž stala Dárková sada, která je vždy originál od přihlašovatele utopia design, s.r.o. – RESPIRO.  Stará láhev v dárkové sadě slouží jako originální, servírovací prkénko. Navíc je tato stará lahev od vína obdařená jedinečným designem a každé prkénko je originál. Spolu s kvalitním vínem tvoří sadu s jedinečným puncem originality, kterou jinde nenajdete. Každá sada má svůj příběh a ekologický podtext, díky kterému zaujme nejen manažery.

 POPAI AWARDS

 Soutěž po roce opět nabídla jedinečnou příležitost seznámit se nejnovějšími projekty pro účinnou komunikaci v místě prodeje, s novými formami komunikace se zákazníky a získat přehled o nejvýraznějších trendech na trhu in-store komunikace.

K soutěžním exponátům patřily prostředky in-store komunikace, prostředky pro vybavení obchodů, nástroje světelné komunikace, informační a orientační systémy, projekty podpory prodeje, inovativní a ekologicky šetrná in-store řešení, integrované in-store kampaně atd.  V samostatných soutěžních kategoriích soutěžily novinky z oblasti digitální médií a také reklamní dárky v místě prodeje.

Absolutním vítězem soutěže POPAI AWARDS, s nejvyšším počtem bodů ze všech hodnocených exponátů, se stal exponát PALETOVÉ VYSTAVENÍ JAGERMAISTER od přihlašovatele Dago, s.r.o.

 

 

POPAI STUDENT AWARD

V této studentské soutěži se jedná o 3D designérské a grafické 2D návrhy POP materiálů a také o návrhy komplexní podlinkové komunikační kampaně se zaměřením na POP média.

Do soutěže byl letos přihlášen rekordní počet soutěžních prací – 62 studentských návrhů.

Úspěšný projekt soutěže POPAI STUDENT AWARD dlouhodobě spolupracuje se studenty a zástupci středních a vysokých škol se specializací na marketingovou podlinkovou komunikaci v České republice a na Slovensku a zviditelňuje práce mladých talentů, budoucích profesionálů v tomto oboru.

V kategorii NÁVRH IN-STORE KOMUNIKAČNÍ KAMPANĚ DLE BRIEFU SPOLEČNOSTI PLZEŇSKÝ PRAZDROJ získala 1.místo In-store aktivace cideru Kingswood pro rok 2018, jejichž autoři byli Lucie Machová, Daniel Holátko, Martina Jarabicová, Jiří Pešek a Jan Růžička, všichni z Vysoké školy ekonomické v Praze, z Fakulty Mezinárodních vztahů.

Zdroj a foto: POPAI CE

Koláž: redakce