V únorovém kole soutěže CZECH TOP SHOP zvítězila prodejna GECO tabák-tisk, umístěná v pražském OC Letňany

370 zobrazení

V únorovém kole soutěže CZECH TOP SHOP zvítězila prodejna GECO tabák-tisk, umístěná v pražském OC Letňany

Soutěž v hodnocení prodejen s názvem CZECH TOP SHOP 2021, zná výsledky únorového hodnocení. Velmi těsným rozdílem zvítězila prodejna GECO tabák-tisk v OC Letňany před prodejnou Teta drogérie na pražském Karlově náměstí. Na třetím místě skončila zbrusu nová Balíkovna České pošty v OC Fénix.

Naši inspektoři k těmto provozovnám uvedli:

GECO tabák-tisk velmi efektivně využívá každý kousek prodejní plochy, resp. stěny své obchodní jednotky. Velmi pěkně také využívá digital signage, a to formou hned několika zobrazovacích panelů. K rychlosti odbavení zákazníků silně přispívá nasazení dvou ochotných prodavaček.“

Při naší návštěvě prodejny Teta drogérie v nákupní galerii ATRIUM na Karlově náměstí jsme byli velmi mile překvapeni hned u vstupu do prodejny, kde nás přivítal vkusný a funkční pult „Vítáme Vás“ vybavený dezinfekcí na ruce, aktuálními letáky a odpadkovým košem. V prodejně jsou dobře odlišeny jednotlivé sekce a líbily se nám i shelf stopery označující zboží české výroby. Velmi jsme také ocenili „hollywoodské“ zrcadlo v sekci dekorativní kosmetiky, které evokuje šatny filmových hvězd.

Česká pošta nedávno otevřela moderní odbavovací pracoviště Balíkovna ve své pobočce v OC Fénix. Jedná se o dvě přepážky velmi připomínající odbavování zavazadel na letišti. Ergonomické uspořádání je ideální a umožňuje opravdu bleskové odbavení zákazníka. Bohužel tím došlo ke snížení počtu standardních přepážek České pošty v této její velmi frekventované pobočce. A také byla znát únava personálu – je otázkou, zda dlouhodobá nebo daná prvním dnem povinnosti nosit respirátory.“

Soutěž CZECH TOP SHOP je postavena na měsíční bázi, kdy naši porotci hodnotí skupinu prodejen nominovaných pro daný měsíc. Soutěží kamenné provozovny/prodejny zboží a služeb, které na měsíční bázi hodnotí vyškolení inspektoři a roční výsledky určuje odborná porota. Hodnotíme zákaznický zážitek v 7 kritériích:

1.Exteriér provozovny

2.Koncept/design prodejny

3.Navigace/orientace v prodejně/regálu

4.Vystavení/prezentace zboží/služeb

5.POP komunikace včetně probíhajících akcí

6.Digital Signage

7.Personál

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavními partnery portálu jsou společnosti DAGO, s.r.o. a Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti CZECH PROMOTION group, s.r.o., MORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o. a U&SLUNO, a.s.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz

Zdroj: redakce, foto: GECO tabák-tisk