Skvělý omnichannel koncept vynesl první místo v soutěži Visa Czech Top společnosti Alensa

Perfektní propojení on-line a off-line prodejního kanálu vyneslo společnosti Alensa první místo v soutěži Visa Czech Top Shop za měsíc březen. Ocenění si převzali z rukou Kateřiny Pauzarové, zástupkyně titulárního partnera soutěže společnosti Visa, a Marka Růžičky, generálního ředitele společnosti BankID a partnera soutěže.

Alensa dokázala, že kamenná prodejna nemusí být pouze doplněk k e-shopu, ale dokáže celý zákaznický zážitek posunout o úroveň výše. Na prodejně najdete volně přístupné obrazovky, kde si zákazník může nejenom prohlížet celý Alensa e-shop, ale po přihlášení do svého zákaznického účtu také naskenovat jakékoliv vystavené brýle. Po naskenování se zobrazí veškeré informace o produktu a následně je možné dále konfigurovat svou objednávku, a to například přidáním skel nebo doplňků. Tímto propojením on-line a off-line kanálu dokáže Alensa vytvořit jednu společnou nákupní cestu, kde má každé prodejní místo svou roli.

Dalším znakem velice dobrého omnichannel konceptu jsou také digitální cenovky, které zajišťují, že ceny zboží na prodejně jsou stále stejné jako na e-shopu. Případné změny se propíšou automaticky. Obsluha navíc nemusí měnit ceny ručně a má více prostoru pro obsluhu a asistenci zákazníkům. Další aspekty, které jsme v našem hodnocení ocenili, doplňuje Markéta Němcová, manažerka soutěže Visa Czech Top Shop. „Pražská prodejna Alensa v Lazarské ulici zaujala naše inspektory čistým designem, velice dobrým osvětlením, výbornou navigací pro nakupujícího i přehledností vystaveného zboží. Při hodnocení jsme také ocenili velmi dobrou venkovní visibilitu prodejny, přístup k bezhotovostním platbám na prodejně i příjemné a profesionální vystupování personálu. Optika Alensa je tak perfektním místem pro všechny, kteří hledají kompletní a skvělý servis ohledně svého zraku. K vítězství moc gratulujeme.“

Marek Růžička, výkonný ředitel společnosti BankID, k tomu dodává „Když se řekne moderní prodejna, tak je to pro mě něco, co může zákazník přímo zažít. Zde si může všechny brýle rovnou vzít z krásných čistých vitrín, nic mu nepřekáží, nemusí žádat obsluhu. Každé brýle jsou vybaveny speciálním čipem, jsou tedy chráněné, ale přitom nezpůsobují zákazníkovi žádný diskomfort při zkoušení“.

Blíže nám koncept prodejen Alensa vysvětlil Ján Lacina, manažer pobočkové sítě Alensa. „Snažíme se, aby naši zákazníci našli v našem showroomu komplexní produkty pro své oči. Nabízíme velké množství slunečních a dioptrických brýlí, široký sortiment kontaktních čoček a dále máme na prodejně k dispozici špičkové vybavení pro měření zraku, na kterém je možné měřit dioptrie až na jednu setinu dioptrie. Vítězství v soutěži Visa Czech Top Shop nás velmi těší a utvrzuje nás v tom, že směr, který jsme pro naše prodejny a e-shopy zvolili, je správný.“

Video z předávání ocenění můžete zhlédnout níže.

O soutěži Visa Czech Top Shop

Ocenění Visa Czech Top Shop, alá Michelinské hodnocení zákaznického zážitku, je od roku 2021 udělováno kamenným prodejnám po celém Česku. Vítězové jsou vybíráni každý měsíc na základě bodového hodnocení provozoven prodeje a služeb od nezávislé komise inspektorů. Ta každý měsíc navštíví nominovanou skupinu provozoven a hodnotí zákaznickou zkušenost v osmi kategoriích. Ve velikém finále pak odborná porota z výběru dvanácti nejlepších prodejen za daný ročník zvolí absolutního vítěze. Krásnou prodejnu můžete nominovat i Vy na mailu: nominace@czechtopshop.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010