Vítěz P.O.P. Star 4/2025: Domácí pohoda s KitKat se stala vítězem dubnového kola POP Star
Dubnovým vítězem POP Star se stal výjimečný shop-in-shop KitKat, který přenáší do prodejny atmosféru domácí pohody. „Shop in shopem jsme chtěli podpořit dubnovou kampaň KitKat, konkrétně launch novinek KitKat Tabulky. Zadání vycházelo z call to action „Dej si pauzu“, ale tentokrát „Dej si pauzu doma“. Chtěli jsme tak u spotřebitele navodit pohodovou, odpočinkovou atmosféru asociovanou s rodinným prostředím,“ říká Isabela Karczubová, Channel Development Specialist I., Nestlé.
Snahou vystavení bylo „komunikovat“ se zákazníky z každé strany. Díky tomu agentura pracovala s prostorem a s co největší schopností zaujmout. Inspirací kampaní Dej si pauzu doma tak vzniklo vystavení, které působí útulně, hřejivě a zákazníky doslova vybízí k zastavení, což se také stávalo. Dle slov Isabely Karczubové sdíleli zákazníci fotografie na sociálních sítích, fotili se v křeslech a označovali příspěvky pod profilem KitKat brand. „Myslím, že to je jedna z nejlepších forem marketingu – spokojený zákazník, který svoji zkušenost šíří dál,“ dodává Karczubová.
Největší challange samotného shop-in-shopu byla odladění všech odstínů červené barvy a výběr křesla, přesto se vše povedlo a jak křeslo, tak šachy nebo polštáře s logem KitKat dotvářejí autentický zážitek, který zaujal také naše porotce. „Realizace pro KitKat byla radostí – od nápadu až po montáž. Díky důvěře klienta jsme mohli vytvořit něco opravdu netradičního, co skvěle zapadlo do celkové kampaně a zákazníci si to viditelně užívali,“ doplňuje Monika Růžková, Key Account Manager POS Media Czech Republic.
K předávání vítězného diplomu došlo v prostorách ppm factum, které je také partnerem soutěže POP Star. Ocenění Isabele Karczubové předala ředitelka divize retail auditu ppm factum Michaela Klobásková za přítomnosti zástupkyně realizační agentury POS Media, Moniky Růžkové. Díky úspěchu v ČR se vystavení přesunulo také na slovenský trh a zájem o něj projevily i další řetězce. Na video samotného vystavení se můžete podívat zde: https://youtu.be/1JFtlY7L1d8.
Soutěž „P.O.P. STAR“ je odbornou soutěží POP (point of purchase) reklam a sekundárních vystavení v místě prodeje, kterou pořádá portál mistoprodeje.cz ve spolupráci s divizí RETAIL AUDIT společnosti ppm factum