Seminář Jak vyhodnocovat retail v nové době, 19. 4. 2018
Komunikujeme, aktivujeme, nabízíme. V promoci, v dekompresní zóně, u pokladen. Podle cílové skupiny, aktuálního výzkumu, podle sebe. Jí, jemu, všem. A vyhodnocujeme dostatečně? Nebo jinak: máme dostatek relevantních nástrojů na vyhodnocení? A chceme to vůbec?
Seminář se bude věnovat novému pohledu, novým nástrojům a technologiím, které pomáhají vyhodnocovat efektivitu a úspěšnost retailu. V době, kdy dochází k významným změnám v této oblasti.
Program semináře představí konkrétní příklady nejnovějších systémů a způsobů vyhodnocení retailu v praxi našeho trhu, které:
- ukážou, jak analyzovat a vyhodnocovat aktivity na prodejní ploše,
- pomáhají lépe pochopit nákupní chování jejich zákazníků a vyhodnotit zákaznické chování v reálném čase,
- umožňují značkám zvýšit jejich vizibilitu, zlepšit prodeje i zákaznickou loajalitu.
Seminář proběhne pod garancí Klubu zadavatelů POPAI CE.
Moderuje:
Petr Šimek, garant Klubu Zadavatelů POPAI CE, Managing Director WELLEN
V programu semináře vystoupí:
Michal Harkabuzík, Media Proposition & Insight Manager, dunnhumby
Marek Jandejsek, Project Manager KNOWDATA, KNOWINSTORE s.r.o.
Igor Pavelek, VP Strategic Alliances, Pygmalios
Martin Rys, Competency Leader, ADASTRA, s.r.o.
Lucie Klusáková, Marketing Cukrovinky, Nestlé Česko s.r.o.
–
Místo: přednáškový sál společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1
Pořadatel: POPAI CE
Více informací a přihláška: ZDE