Seminář Jak vyhodnocovat retail v nové době, 19. 4. 2018

Komunikujeme, aktivujeme, nabízíme. V promoci, v dekompresní zóně, u pokladen. Podle cílové skupiny, aktuálního výzkumu, podle sebe. Jí, jemu, všem. A vyhodnocujeme dostatečně? Nebo jinak: máme dostatek relevantních nástrojů na vyhodnocení? A chceme to vůbec?

Seminář se bude věnovat novému pohledu, novým nástrojům a technologiím, které pomáhají vyhodnocovat efektivitu a úspěšnost retailu. V době, kdy dochází k významným změnám v této oblasti.

Program semináře představí konkrétní příklady nejnovějších systémů a způsobů vyhodnocení retailu v praxi našeho trhu, které:

  • ukážou, jak analyzovat a vyhodnocovat aktivity na prodejní ploše,
  • pomáhají lépe pochopit nákupní chování jejich zákazníků a vyhodnotit zákaznické chování v reálném čase,
  • umožňují značkám zvýšit jejich vizibilitu, zlepšit prodeje i zákaznickou loajalitu.

Seminář proběhne pod garancí Klubu zadavatelů POPAI CE.

Moderuje
Petr Šimek, garant Klubu Zadavatelů POPAI CE, Managing Director WELLEN

V programu semináře vystoupí:
Michal Harkabuzík, Media Proposition & Insight Manager, dunnhumby

Marek Jandejsek, Project Manager KNOWDATA, KNOWINSTORE s.r.o.

Igor Pavelek, VP Strategic Alliances, Pygmalios

Martin Rys, Competency Leader, ADASTRA, s.r.o.

Lucie Klusáková, Marketing Cukrovinky, Nestlé Česko s.r.o. 

Termín: 19.4. 2018, 13-16 hod

Místo: přednáškový sál společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1

Pořadatel: POPAI CE

Více informací a přihláška: ZDE

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010