Mistoprodeje.cz logo
Mistoprodeje.cz logo
  • Obsah
    • POP aktuality
    • Rozhovor měsíce
    • Videoanketa
    • Zajímavosti z retailu
    • Ze zahraničí
    • Vzdělávání
      • Reklamní investice
        • Top zadavatelé ČR
        • Měsíční přehledy
        • Roční souhrny
      • Adresář firem
      • Historie a současnost POP
      • POP média
      • Reklamní doplňkové služby
      • Slovníček pojmů
      • Informace o řetězcích
    • REKLAMNÍ DATA
      • Výzkumy a trendy
      • Reklamní investice v ČR
      • TOP zadavatelé reklamy v ČR
    • Personálie
  • Soutěž CZECH TOP SHOP
    • O soutěži „CZECH TOP SHOP“
    • Vítězné prodejny
    • Hodnotící porota – Czech Top Shop 2021
  • Soutěž P.O.P. STAR
    • O soutěži „POP STAR“
    • Vítězné POP realizace
    • Soutěžní POP realizace
    • Hodnotící porota
  • POP GALERIE
  • Partneři webu
    • Současní partneři
    • Varianty partnerství 2021
  • Kontakty
  • Kofola ve výroční zprávě za loňský rok potvrdila provozní zisk překračující jednu miliardu korun
  • Albert spouští aplikaci Můj Albert
  • Otevírací doba supermarketů BILLA během květnových svátků
  • Sportisimo vybízí k pohybu v jarní kampani
  • Tesco vyplatí mimořádný bonus 6000 korun
  • Společnost dm uvádí vlastní produkty neutrální k životnímu prostředí – Pro Climate
POP RealizaceSoutěžní POP realizaceRamazánka

Ramazánka

Publikováno 22.3.2019 Autor oupic 1520 zobrazení
Soutěžní POP realizace
RELATED ITEMSA1 stojanMAKROMAKRO ČRmásloPOS Media Czech RepublicRamazánkaShelfstoppersvazek letákůUpfield ČR

Persil

Zákazníci začínají upřednostňovat pečivo od řemeslných pekařů
  • Náhodné články
  • Související články
POP aktuality

Pan Mefloun a houpafka

POP aktuality

Vítěz soutěže o auto Ligier si převzal klíčky

POP aktuality

Centrum Chodov dnes otevřelo novou restaurační zónu Grand Kitchen

Aktuální akce a kurzy POP aktuality

7. MAKRO Mistrovství České republiky ve filetování čerstvého lososa, 25. 6. 2016

Zajímavosti z retailu

McDonald’s spouští službu McWalk

Soutěžní POP realizace

Friskies

Personálie

Novým výkonným ředitelem makro ČR byl jmenován Atila Yenisen

POP aktuality Videoanketa

Videoanketa 56 – Michaela Urbanová, POS Media Czech Republic

Zajímavosti z retailu

MAKRO ČR obhájilo certifikaci bezpečnosti potravin dle norem IFS

POP aktuality Vítězné prodejny CTS

V únorovém kole soutěže CZECH TOP SHOP zvítězila prodejna GECO tabák-tisk, umístěná v pražském OC Letňany

POP aktuality Vítězné POP realizace

Ocenění POP STAR měsíce listopadu 2020 získala kampaň Veuve Clicquot

Zajímavosti z retailu

MAKRO ČR představilo řešení pro zajištění bezpečných vánočních nákupů

Hlavní partneři

  • Dago
  • Samsung

Partneři

  • pos media
  • Czech Promotion
  • xerox
  • showdown
  • Moris design
  • U&SLUNO
O projektu · Inzerce · Partneři webu · Kontakty
© 2000-2019 Mistoprodeje.cz

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close