Vítěz P.O.P. Star 9/2024: Autíčko Knorr si v září dojelo pro 1. místo v soutěži
Na prvním Retail Clubu letošního roku jsme předali společnosti Unilever vítězné ocenění za vystavení Knorr, které se umístilo na 1. místě v soutěži POP Star v roce 2024 za měsíc září. Tento projekt se stal výrazným svým originálním nápadem a poutavým vystavením.
Celý koncept byl inspirován atmosférou farmářských trhů, kde si reklamní agentura GARP INTEGRATED nekladla malé cíle. Přímo v moderním obchodě vybudovali repliku historického farmářského auta, které působilo jako pojízdný trh plný čerstvé zeleniny a samozřejmě produktů Knorr. Každý detail tohoto vystavení byl pečlivě promyšlený, aby evokoval přírodní, zdravý a chutný svět.
Proč právě farmářské auto? Na tuto otázku nám odpověděl Mikuláš Čubka Head of Accounts Department z agentury GARP INTEGRATED: „Bujóny Knorr jsou plné vyvážených chutí a přírodních ingrediencí. Jsou dokonalým pomocníkem pro přípravu nejen polévek či vývarů, ale také pro dochucení rizota, masových pokrmů, omáček a dalších delikates. Právě tato filozofie – vybírat ty nejlepší suroviny, jako kdybychom nakupovali na farmářském trhu a s láskou z nich vařili – nás inspirovala k vytvoření tohoto nápadu. Autentický design, který výrazně zaujme každého spotřebitele, byl doplněn zelenými prvky a jasným brandingem Knorr a naše farmářské auto nebylo jen vystavením, ale také příběhem o cestě za chutěmi a kvalitou.“
Kampaň značky Knorr byla zaměřená na rychlé a každodenní vaření. Bujóny vystavené ve farmářském autíčku tak představují zajímavou kombinaci tradice a moderního přístupu. Tento úspěch i ocenění v soutěži POP Star je nejen důkazem kreativity a důslednosti týmu GARP INTEGRATED, ale také potvrzením, že orientovat se na detaily a originalitu se vyplácí. Knorr farmářské auto v obchodě není jen POS vystavením, ale především symbolem spojování tradice s moderními požadavky spotřebitelů.
„Toto vystavení ukazuje, že Knorr bujóny jsou nejen praktické a spolehlivé, ale i schopné přinést kousek tradiční kuchyně do moderní domácnosti. Koncept farmářského autíčka je důkazem toho, že i z nakupování v běžném obchodě se může stát zážitkem s atmosférou tradičního farmářského trhu. V této kampani bude značka Knorr pokračovat i v roce 2025,“ doplňuje Anastasiya Slatinková, Category planning & operation manager, Unilever.
Vítězný diplom předali Anastasiyi Slatinkové, Category planning & operation manager, Unilever Jindřich Ježek, generální ředitel (CEO), ppm factum a Jiří Beran, Managing Partner, INSTORE CONSULTING za přítomnosti zástupců realizační agentury GARP INTEGRATED Soni Jakl, Account Executive a Mikuláše Čupky, Head of Accounts Department. Vítězům ještě jednou gratulujeme!
Soutěž „P.O.P. STAR“ je odbornou soutěží POP (point of purchase) reklam a sekundárních vystavení v místě prodeje, kterou pořádá portál mistoprodeje.cz ve spolupráci s divizí RETAIL AUDIT společnosti ppm factum.