POP STAR za únor 2024 je shop in shop Magnum
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 02/2024. Vítězem měsíce je shop in shop Magnum. Druhé místo získalo vystavení Geisha. Třetí skončila realizace Radegast.
V únoru bylo hodnoceno 10 in-store pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
Výherní realizace Magnum získala od odborné poroty průměrnou známku 9 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (9,7 bodů) získala realizace za potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Realizace byla umístěna v řetězcích Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost Unilever ČR. Realizátorem byla agentura POS Media CZ.
Druhé místo obsadila realizace Geisha, která byla umístěna v řetězci Tesco HM. Zadavatelem a klientem byla společnost DAINTIES 4U.
Třetí místo získala realizace Radegast vystavena v řetězci Globus. Zadavatelem a klientem byla společnost Plzeňský Prazdroj.
Všechny únorové soutěžní realizace hodnotila odborná porota ve složení:
Petr Majerik, ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, Michaela Klobásková, Retail Audit Director ve společnosti ppm factum, Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ, Pavel Kotrbáček, Sales Manager CZ/SK, ATOZ Group
Hodnocení vítězné realizace
„Tohle nikdo nemůže přehlédnout! A navíc dokonalé propojení kruhových motivů na stojanu, mrazáku i podlaze,“ uvádí Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ.
„Zakomponovat do realizace klasické, povětšinou nevzhledné, mrazicí boxy není jednoduché, ale zde se to povedlo sladit a jistě i přilákalo zákazníky,“ hodnotí Pavel Kotrbáček, Sales Manager CZ/SK, ATOZ Group.
Výhercům rádi vytvoříme a předáme diplom, v případě zájmu se nám prosím ozvěte na mail popstar@mistoprodeje.cz. Libovolnou POP reklamu můžete do naší soutěže přihlásit zasláním fotografie na stejný mail.
Filip Wawreczka, manažer soutěže POP STAR