POP STAR za říjen 2023 je rum Republica
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 10/2023. Vítězem letošního října shop in shop rumu Republica vyzývající k oslavě výročí samostatnosti ČSR (vyhlášena 28. 10. 1918) společnosti STOCK Plzeň-Božkov. Druhé místo získalo vystavení Costa Coffee. Třetí místo obsadila realizace Chupa Chups.
V říjnu bylo hodnoceno 10 in-store pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
Vítězné vystavení nápoje Republica získala od odborné poroty průměrnou známku 8,2 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (8,4 bodů) získala realizace za kreativitu řešení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Republica byla umístěna v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost STOCK Plzeň-Božkov. Realizátorem byla agentura DAGO.
Druhé místo obsadila realizace Costa Coffee, která byla umístěna v řetězci Makro. Zadavatelem a klientem byla společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.
Třetí místo získala realizace Chupa Chups vystavena v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost Perfetti Van Melle Czech Republic, realizátorem agentura POS Media CZ.
Všechny říjnové soutěžní realizace hodnotila odborná porota ve složení:
Eva Klánová, šéfredaktorka Retail News, Petr Majerik, ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, Alexandr Stojčev, společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA, Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu a Michaela Klobásková, Retail Audit Director ve společnosti ppm factum
Hodnocení vítězné realizace
„Realizace si v prodejně určitě nelze nevšimnout, vystihuje charakter produktu a působí velmi elegantně,“ uvádí Eva Klánová, šéfredaktorka Retail News.
„Elegantní prezentace odpovídající slavenému výročí, černá barva se zlatou působí slavnostně,“ hodnotí Jitka Vysekalová prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu.
Výhercům rádi vytvoříme a předáme diplom, v případě zájmu se nám prosím ozvěte na email popstar@mistoprodeje.cz. Libovolnou POP reklamu můžete do naší soutěže přihlásit zasláním fotografie na stejný email.
Filip Wawreczka, manažer soutěže POP STAR