Ocenění TOP In-store realizace měsíce prosince 2019 získala kampaň Vystavení pro Tullamore Dew

434 zobrazení

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže TOP In-store realizace měsíce. Vítězem za měsíc prosinec se stala realizace Vystavení pro Tullamore Dew.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala vítězství kampaň Vystavení pro Tullamore Dew. Tato kampaň, která za POS materiály použila Paletový ostrov a shop-in-shop, probíhala v prosinci 2019 v řetězcích Makro, Albert, Tesco a Globus. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Mast-Jaegermeister CZ s.r.o. Kreativní agenturou a zároveň i realizátorem byla společnost DAGO s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,53 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 8,2 bodů, v kritériu celkové produkční provedenízískala realizace ohodnocení 8,8. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 8,6 bodu.

Prosincové realizace hodnotila porota v počtu pěti osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:

JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, Milan Drozen – ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION, člen AKA, Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

„Nápaditá realizace, efektní, estetická, koresponduje s produktem,“ říká Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories.

Nejlepší řešení měsíce,“ zhodnotil ve stručnosti vítěznou realizaci Petr Majerik.

Když ve mně vystavení vzbudí chuť sednout si a nalít si skleničku, tak je to dobře,“ říká Milan Drozen ze společnosti CZECH PROMOTION. „Pěkné, tematické… za mě prst nahoru.“

Luxusní prostor na obchodě, který ale není zaplácaný brandem a samotnými produkty, čisté, umírněné a velmi vkusné,“ hodnotí vítěznou realizaci Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.

Na jednu stranu je super, že Tullamore Dew zainvestovala a udělala něco takového,“ hodnotí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Na druhou stranu mi vadí, že podium přímo odrazuje od toho, si na křesílka sednout a produkt je „odstrčený“ někam bokem od samotného vystavení. Když už dělám posezení, lidé by si zde měli opravdu sednout a užít si ten pocit, a ne jen projít okolo.

Hodnocení všech prosincových realizací

„Prosinec byl jednoznačně ve znamení alkoholu, k českým Vánocům prostě patří. Čekal jsem trochu víc, přeci jen kreativní agentury si umí s těmi produkty pěkně pohrát…až na výjimky jsme byl zklamán,“ hodnotí všechny realizace Václav Koukolíček.

„Vedle naprosto průměrných realizací mě tentokrát velmi zaujala realizace Tullamore Dew,“ říká Blanka Bukovská.

„Vítězem je pro mě jednoznačně Tullamore Dew, jejíž řešení je nepřehlédnutelné a skvěle rezonuje s cílovou skupinou!“ uvádí Petr Majerik.

Rozdíl mezi Tullamore Dew a ostatními vystaveními je jak tak obrovský… asi jako mezi první a poslední řadou Hry o trůny,“ říká Milan Drozen.

Předpokládám, že se tentokráte budu lišit od většiny porotců ale nebudu favorizovat Tullamore Dew, která stála nejvíce peněz a úsilí na přípravu,“ uvádí Alexandr Stojčev. „Naopak bych doporučil prozkoumat vystavení od Hennessy a Lays. I při standardních formátech dokáží výborně budovat emoce a asociace, přenést požadovanou myšlenku ke spotřebiteli a prodat. Dobrá práce a gratuluji.“

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Soutěžní POS realizace v ČR.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavními partnery jsou společnosti DAGO. s.r.o. a Jansen Display s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti paketo.one, HL Display a Dynamix Media a spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, POS Media a Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz