Ocenění POP STAR měsíce září 2020 získala kampaň Paletová vystavení pro cukrovinky JOJO

806 zobrazení

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc září se stala s výraznou převahou realizace Paletová vystavení pro cukrovinky JOJO

V tomto měsíci bylo přihlášeno 9 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala vítězství kampaň Paletová vystavení pro cukrovinky JOJO. Tato kampaň probíhala po celé září 2020 v řetězci Albert. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Nestlé Česko s.r.o., realizátorem a kreativní agenturou byla společnost DAGO s.r.o.

Vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,9 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování získala realizace 7,6 bodůa v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje a v celkovém produkčním provedenípřidělili porotci této realizaci shodně 8,0 bodů.

Zářijové realizace hodnotila porota opět v počtu pěti osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:

JUDr. Petr Majerik– ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Milan Drozen – ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION, člen AKA, Václav Koukolíček – Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

Hravé, výrazné, odpovídá produktu, upoutá pozornost,“ hodnotí vítěznou realizaci výstižně Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.

Velmi pěkné, barevné a papoušek krásně dotváří celou realizaci, uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR. „Jen bych pro dětské zákazníky zvážil snížení papírových boků, aby se mohli obsloužit bez asistence rodičů.“

Jednoduché, vizibilní, vysoké přiřazení ke značce, dalším kampaním. Vše v pořádku,“ uvádí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

JO, JOOO…to je dobrý:D Určitě upoutá a bude fungovat. Ta jejich grafikaje prostě super a papušek to zabil 😀,“ hodnotí emotivně Milan Drozen z reklamní agentury CZECH PROMOTION.

Hodnocení všech zářijových realizací

Vítězem tohoto měsíce je pro mně realizace značky JOJO, která výrazně oživuje celé prodejní prostředí pestrými barvami a nápaditým zpracováním,“ uvádí Petr Majerik. Za nebývale výraznou podlahovou grafiku bych ještě vyzdvihl realizaci pro Budvar, která u mne skončila na stříbrné příčce.

Já víc fandím čisté a konzistentní komunikaci než kreativitě za každou cenu. Proto bych vyzdvihnul Budvar a jeho bránu s podlahovkou. A pak samozřejmě geniálně jednoduché a poutavé a hravé Jo Jo,“ hodnotí Milan Drozen.

Ze strategického hlediska se mi nejvíce líbí kampaň Staropramenu. V minulých měsících se dobře dařilo prodejím v retailu, prodeje v gastru se propadly. Možnost získání poukazu k utracení v gastru mi přijde jako super způsob jak zachovat prodeje v retailu a podpořit gastro,“ uvádí Alexandr Stojčev. „Bohužel aktuální vývoj situace v restauracích jde proti této aktivitě. Tak snad bude brzo lépe. Záleží na nás všech a nemá smysl se vymlouvat na vládu. Konec politického okénka :-)“

Vcelku povedený měsíc, za mne vítězí realizace jojo, která velmi povedeně cílí na dětského zákazníka, líbí se mi barevná konzistentnost celého provedení,“ završuje hodnocení všech zážijových realizací Václav Koukolíček.

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Soutěžní POS realizace v ČR.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavními partnery je společnost DAGO. s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti Showdown Displays Europe s.r.o. , paketo.one, POS Media, KNOWINSTORE s.r.o. a Nielsen Česká republika. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz