Ocenění POP STAR měsíce října 2020 získala kampaň Božkov Republica

922 zobrazení

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc říjen se stala realizace Božkov Republica.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala vítězství kampaň Božkov Republica. Tato kampaň probíhala po celý říjen 2020 v řetězci Albert. Zadavatelem realizace a klientem byla společnostStock Plzeň-Božkov, s.r.o., kreativní agenturou a realizátorem byla společnost Dago, s.r.o.

Vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,5 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování získala realizace 7,5 bodů, stejně jako v obou zbývajících kritériích, tedy v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje a v celkovém produkčním provedení.

Říjnové realizace hodnotila porota v počtu čtyř osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:

JUDr. Petr Majerik– ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Václav Koukolíček – Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

Zajímavé řešení paletového ostrůvku. Upozornění na „původ“ produktu zaujme pozornost,“ hodnotí vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.

Realizace se mi velmi líbí, uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR. „Skvěle zasazená do protředí baru, působí vkusně a luxusně, jen bych možná více barevně sjednotil jednotlivé vizuály.“

Velmi dobrá kombinace využití místa v obchodě, komunikace vizuálu a vystavení produktu,“ uvádí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Výsledek odpovídá tomu, jak zřejmě chce Božkov tento rum a vodku komunikovat, tedy prémiový positioning v rámci svých produktových řad a konkurence pro zavedené (a drahé) produkty jiných značek.“

Hodnocení všech říjnových realizací

Říjnové realizace jsou v letošním roce zatím nejvyrovnanější a celkově mají nejvyšší úroveň. Zároveň v tomto měsíci ale chybí jednoznačný vítěz, který by výrazně převyšoval všechny ostatní,“ uvádí Petr Majerik. Ze tří zastoupených segmentů nejlépe hodnotím alkoholické nápoje (na špici s Božkovem Republica a Jagermeisterem, kterým ale zdatně „dýchá na záda“ Jack Daniels, Birell i Božkov), dále čokolády (s vyrovnaným výkonem u Kinder, Milky i Orionu) a na pomyslnou třetí příčku řadím zástupce kosmetiky a drogistického zboží (Radox a Sanytol).

Potvrzuje se letitá zkušenost, že profesionální zpracování komunikace na tvrdý alkohol, tedy zde prezentace Jacka Danielse i Jaegera jsou výrazné, elegantní a jasně komunikují značku,“ říká Jitka Vysekalová.

Nejsilnější měsíc, který jsem kdy hodnotil,“ zmiňuje Václav Koukolíček. „Kvalita realizací byla opravdu hodně vysoká, nadprůměrné hodnocení by si zasloužila většina realizací. Ocenil bych jejich kvalitní provedení, vkusné zakomponování jednotlivých výrobků a celkový dojem. Tento měsíc bych nechal bez jasného vítěze.

Tento měsíc mi v přehledu chyběly „klasické“ reklamní formáty jako jsou různé typy stopperů, woblerů, brandingů uliček, apod,“ hodnotí všechny říjnové realizace Alexandr Stojčev. „Nejvíce mě zaujalo vystavení Božkov Republica, které citlivě kombinuje emoce, vystavení produktu, vizuální stránku a místo, kde je vystavení umístěno. Věřím, že tato nová produktová řada se etabluje a bude úspěšná i po skončení komunikační kampaně.“

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Soutěžní POS realizace v ČR.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavními partnery je společnost DAGO. s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti Showdown Displays Europe s.r.o. , paketo.one, POS Media, KNOWINSTORE s.r.o. a Nielsen Česká republika. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz