Ocenění POP STAR měsíce března 2021 získala poprvé dvojice realizací – Budějovický Budvar a Lentilky

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc březen se poprvé v historii soutěže staly dvě realizace. Jsou to realizace Budějovický Budvar a Lentilky.

V březnu bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získaly vítězství poprvé v dějinách soutěže dvě realizace, které od porotců obdržely nejen stejné celkové skóre, ale také úplně stejné hodnocení ve všech kategoriích.

První vítěznou realizací je Budějovický Budvar. Zadavatelem a klientem této realizace, která byla vystavena v řetězci Tesco, byla společnost Budějovický Budvar, n.p.

Druhou vítěznou realizací jsou Lentilky. Zadavatelem a klientem této realizace je společnost Nestlé Česko, s.r.o. a zákazníci ji mohli v březnu vidět v řetězci Globus.

Vítězné realizace získaly od odborné poroty shodnou celkovou známku 6,97 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování získaly realizace 6,8 bodů, v celkovém produkčním provedení 6,4 bodu a v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje dokonce 7,6 bodu.

Bronzovou příčku, a tedy třetí místo, získala realizace Loď Heffron, kterou mohli zákazníci vidět v řetězci Makro. Klientem a zadavatelem byla společnost Palírna U Zeleného stromu a. s. Kreativní agenturou a realizátorem byla společnost Dago, s.r.o.

Všechny březnové soutěžní realizace hodnotila porota v počtu pěti osob, přičemž se mezi porotce opět vrátila Blanka Bukovská.

Přehled porotců soutěže:

JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Václav Koukolíček – Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce, Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka a vydavatelka odborného časopisu Brands&Stories a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězných realizací

 

Budějovický Budvar

 „Jasná komunikace známé značky, představuje různé “varianty” produktu,“ hodnotí vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.

„Skvělé, čisté, perfektně sladěné,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.

 „Toto vystavení málokterý pivař přehlídne :-),“ uvádí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Vysoká vizibilita. Jen pro pivo bude třeba si dojít ke klasickému regálu, tento bude po pár lidech zcela prázdný.“

 

Lentilky

 „Výrazná, nepřehlédnutelná prezentace, spojení s Velikonocemi je nápadité, ale časově omezuje,“ hodnotí vítěznou realizaci Jirka Vysekalová.

„Velmi zdařilá realizace, líbí se mi cílení na dětské zákazníky a skutečnost, že není třeba využít žádný text, protože obrázek a produkt hovoří za vše,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.

 „Jednoduché a přitom jasný útok na chuťové buňky a vzbuzení “nutnosti” si koupit něco sladkého,“ uvádí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Budu se muset podívat co mám doma dobrého…“

Hodnocení všech březnových realizací

 „Realizace tohoto měsíce byly celkově nad obvyklým průměrem přihlášených prací, což je dobrá zpráva.,“ uvádí Petr Majerik.

 „Tento měsíc jsme viděli hodně zajímavých ale velmi těžko porovnatelných řešení,“ říká Alexandr Stojčev. „Praktičností a technickým provedením pro mě jednoznačně vede RedBull. U klasických vystavení pak nejvíce zaujmou Lentilky. A L´Oreal jako jediný vnáší do komunikace i zajímavý spotřebitelský benefit a neukazuje pouze logo či produkt. Kandidátů na vítěze hodnocení je tentokráte mnoho…“

 „Tento měsíc nabídl řadu velmi zdařilých realizací a úroveň byla z mého pohledu nadprůměrná, nejvíce se mi líbila realizace Hefronu a Lentilek, obě působily čistě a pro zákazníka měly jasné sdělení,“ hodnotí Václav Koukolíček.

 

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavním partnerem je společnost DAGO. s.r.o a SAMSUNG Česká republika. Dalšími partnery jsou společnosti CZECH PROMOTION group, s.r.o., MORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o., U&SLUNO, a.s. a Xerox Czech Republic, s.r.o. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz