Vánoční svátky zvedly v USA maloobchodní tržby o 7,9%

Podle čerstvých dat z analytického nástroje SpendingPulse™ od společnosti MasterCard Advisors, letošní vánoční nákupy zvedly celkové maloobchodní tržby v USA o 7,9%, přičemž online prodej vzrostl dokonce o 20%. Největší zájem, v dvojciferných číslech, projevili nakupující o nábytek a dámské oděvy.

Společnost MasterCard Advisors, která shromažďuje on-line data společnosti MasterCard, sledovala pro svůj výzkumný nástroj americký maloobchodní prodej v období mezi Černým pátkem (Black Friday) a Štědrým dnem minulého roku.

Sarah Quinlan, senior viceprezidentka ze společnosti MasterCard Advisors, k získaným datům uvedla, že dvojciferný růst v prodeji nábytku ukazuje, že spotřebitelé jsou ochotni a schopni utrácet v předvánočním čase i za rozsáhlejší nákupy. Uvedla také, že opožděný nástup chladného počasí odsunul nákup oblečení až na podzim, takže se zadržená poptávka přesunula především za Černý pátek.

Asociace The National Retail Federation očekává za listopad a prosinec minulého roku růst maloobchodu a online prodejů ve výši 3,7%, přičemž online prodeje očekává v rozmezí 6-8%.

Výzkumný nástroj SpendingPulse™ poskytuje informace jak z analýz spotřebitelských trendů, tak také na základě odhadů a předpovědí očekávaného tržního prostředí.

 

 

Zdroj: www.cnbc.com

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010