PENNY se očima dítěte dívá na rodinnou karanténu
Náš portál zaujal v minulém týdnu nový a inovativní německý TV spot obchodního řetězce PENNY, jehož hlavním motivem je rodinná karanténa v době koronavirové pandamie. Je to možná první spot, dotýkající se nastalé celosvětové situace.
Spot, který zachycuje náročný každodenní život rodičů a dětí v jejich domově během pandamie Covid-19, je vyprávěn z pohledu dětí – mluví o nastavení závodní dráhy na chodbě, s více času na mazlení s rodiči, spoustu mytí rukou, ukazuje rodiče pracující v domácí kanceláři nebo o zrušené dovolené.
Pro PENNY tuto kampaň připravila německá reklamní agentura Serviceplan. Kampaň byla nasazena v TV a na sociálních sítích, s hashtagy #erstmalzuhause a #homefirst, na konci minulého týdne.
Autoři kampaně:
Reklamní agentura: Serviceplan
Kreativní ředitelé: Moritz Dornig, Matthias Schuster
Senior Copywriter: Alessia Coschignano
Režisér: Emilia Möbius
Zdroj a foto: adsoftheworld.com