Lidl v Belgii dokonale využil voleb

Obchodní řetězec Lidl u nás, stejně jako v ostatních státech, nepoužívá na ve svých prodejnách POS materiály. Využívá outdoorové reklamy na venkovních prostorech svých prodejen a billboardů v jejich okolí. V letošním roce však Lidl udělal vyjímku v Belgii a hned za tuto skvělou kampaň Vote for MeAL získal vítězství v soutěži The Caples Awards 2020 v kategorii Ambient, Guerilla and OOH.

V květnu roku 2019 měl Lidl v belgii reklamní kampaň podněcující zákazníky k nákupu a vyzkoušení jeho čerstvých potravin. V letošním roce, před belgickými volbami tuto reklamní kampaň použili opět, ale s výrazným vylepšením. Gerilově totiž upravily plakáty politiků, kteří byli na nich zobrazeni prakticky na každé ulici o své logo a produkty, a tak vlastně řetězec „přiměl“ politiky, aby na ně dělal tuto reklamu. Před volbami se žádný politik proti tomu neohradil, naopak někteří z nich si tento vylepšený billboart vyfotili a dali na své sociální sítě. Tato kampaň byla v Belgii velmi oceňovaná, a to jak odborníky, tak i spoluobčany.

Navíc za tuto nápaditou kampaň získal Lidl vítězství v kreativní soutěži The Caples Awards 2020.

Za pár měsíců se konají volby i u nás. Dočkáme se také nějaké zajímavé geurillové kampaně? A jak by na ni naši politici zareagovali?

Zdroj a foto: BBDO Belgium

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010